صفر شدن محصولات ناقص ایران خودرو تا دی

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که با افزایش تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای ناقص باقی‌مانده در کف کارخانه، تعداد خودروهای کسری‌دار تا دی‌ماه آینده به صفر خواهد رسید.

این گروه صنعتی موفق شد تکمیل و تجاری سازی محصولات خود را از هزار و ۱۹۰ دستگاه در ابتدای شهریورماه به دو هزار و ۸۲۶ دستگاه در روز پنجشنبه گذشته (۲۳ آبان) برساند.

به این ترتیب رکوردی تازه در تجاری‌سازی خودروهای ناقص ایران خودرو به ثبت رسید که کاهش تعداد خودروهای ناقص، تکمیل و افزایش عرضه به بازار که منجر به کاهش تعهدات به مشتریان می شود را به دنبال خواهد داشت.

برپایه این گزارش، در روزهای اخیر روند تکمیل خودروها شتاب بیشتری گرفته و طبق برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شده، تعداد خودروهای کسری‌دار کف کارخانه در پایان آبان ماه به کمتر از ۳۰ هزار دستگاه و تا دی ماه به صفر خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، بررسی آمارهای منتشره سامانه کُدال حاکی از تولید ۱۷۴ هزار و ۲۵۴ دستگاه خودرو از سوی گروه ایران خودرو از ابتدای امسال تا پایان مهرماه است.

برپایه آمارهای سامانه یاد شده، ایران خودرو در این مدت موفق به تولید ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه پژو، ۲۱ هزار و ۴۶۶ دستگاه سمند، ۱۲۰ دستگاه سوزوکی، سه هزار و ۴۴۷ دستگاه رانا و ۱۵ هزار و ۹۱۳ دستگاه دنا شد.

گروه مذکور در هفت ماهه امسال همچنین هزار و ۱۶۲ دستگاه تندر (ال ۹۰)، سه هزار و ۲۸۷ دستگاه هایما، دو هزار و ۱۳۱ دستگاه دانگ فنگ، چهار هزار و ۷۶۱ دستگاه پژو ۲۰۰۸ و هزار و ۴۶۷ دستگاه گروه وانت و سایر محصولات جدید تولید کرد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید