شوخی هفته

شرایط جدید فروش محصولات ایران خودرو

ایران خودرو پس از موفقیت در اجرای طرح زوج و فرد برای پیش فروش پژو 2008، از طرح های جدید خود برای فروش برخی دیگر از محصولاتش نیز رونمایی کرد.
شرایط جدید فروش محصولات ایران خودرو

طبق اطلاعیه ایران خودرو، پیش فروش محصولات این شرکت اعم از سواری و شاسی بلند و وانت، در آینده با شرایط خاصی انجام خواهد شد، به نحوی که مسائلی مانند شماره کفش و رنگ پوست نیز در فروش های آتی لحاظ می شوند. بر این اساس، ایران خودرو به طور آزمایشی فعلا دو محصول خود شامل ویتارا و دنا پلاس را در قالب شرایط جدید، پیش فروش خواهد کرد که جزئیات آن در ذیل آمده است.

سوزوکی گرندویتارا
در طرح جدید برای پیش فروش این محصول، متقاضیانی که رقم سمت راست شماره کفش شان زوج است، تنها در روهای زوج و مابین ساعت 10 تا 11 صبح مجاز به ثبت نام برای خرید این محصول هستند. طبق این اطلاعیه، افرادی که رقم سمت راست شماره کفش شان فرد است، تنها در روزهای فرد و مابین ساعت 9 تا 10 صبح می توانند اقدام به پیش خرید ویتارا کنند. بر این اساس، متقاضیانی که رقم سمت راست شماره کفش شان صفر است، مجاز به پیش خرید محصولات شاسی بلند ایران خودرو نیستند. این شرکت هدف از این اقدام را احترام به قانون زوج و فرد، عنوان کرده است.

دنا و دنا پلاس
طبق اطلاعیه ایران خودرو،پیش فروش دنا و دنا پلاس، بر اساس رنگ پوست متقاضیان انجام خواهد شد. بر این اساس، افراد دارای رنگ پوست روشن و خیلی روشن، می توانند علاوه بر پیش خرید یک دستگاه دنا، یک دستگاه وانت تندر نیز ثبت نام کنند.با این حال "پوست گندمی ها" تنها مجاز به ثبت نام یکی از مدل های دنا به اختیار خود خواهند بود. ایران خودرو اما پیش خرید دنا پلاس را تنها برای "سبزه با نمک ها" مجاز دانسته است. بر این اساس، متقاضیان خرید این محصول باید ابتدا استشهاد محلی مبنی بر اینکه آنها را به عنوان سبزه بانمک می شناسند، تهیه و پس از تایید آن توسط سازمان شورای شهر، اقدام به ثبت نام دنا پلاس کنند. ایران خودرو این اقدام خود را کمک به زیباسازی شهرهای کشور دانسته است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید