شرایط توزیع لوازم خانگی احتکار شده برای نوعروس ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از فروش لوازم خانگی یک انبار احتکارشده با نرخ ۴۲۰۰ تومان برای تازه‌عروس‌ها خبر داد و گفت: این شرایط شامل حال عروس و دامادهایی می‌شود که قباله‌نامه ازدواج آن‌ها از تاریخ اول خرداد ۹۷ به بعد صادر شده باشد.
شرایط توزیع لوازم خانگی احتکار شده برای نوعروس ها

به گزارش صنعت نویس، غلامرضا صالحی از فروش لوازم خانگی یک انبار احتکارشده با نرخ 4200 تومان برای تازه‌عروس‌ها خبر داد و اظهار کرد: اجناس یک انبار احتکار لوازم خانگی در اصفهان که چندی پیش شناسایی شده بوده، هم‌اکنون با نظارت نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و با نرخ مصوب در حال توزیع میان مردم است.

وی افزود: شرایط توزیع لوازم خانگی این انبار احتکارشده برای کسانی که تازه ازدواج کرده‌اند متفاوت است و با نرخ 4200 تومان به فروش می‌رسد؛ این شرایط شامل حال عروس و دامادهایی می‌شود که قباله‌نامه ازدواج آن‌ها از تاریخ اول خرداد 97 به بعد صادر شده باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان همچنین از کشف چند انبار احتکار کالا به ارزش 6 میلیارد تومان در شهر اصفهان خبر داد و گفت: یک انبار مواد اولیه نخ شامل پنبه پلی استر، دو انبار احتکار روغن موتور خودرو، یک انبار لوازم جانبی موبایل، یک انبار تسمه و لوازم یدکی خودرو نیز اخیراً شناسایی شده که ارزش کالاهای این انبارها جمعاً 6 میلیارد تومان است.

 

منبع:فارس

افزودن نظر جدید