شاخص در مرز کانال ۹۴ هزار واحدی قرار گرفت

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و دومین اردیبهشت ماه با ۱۹۹ واحد رشد به پله ۹۳ هزار و ۸۹۱ واحدی رسید.
شاخص در مرز کانال ۹۴ هزار واحدی قرار گرفت

به گزارش صنعت نویس، در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۵۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۴۱۹ ریال در بیش از ۴۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۶۲ واحد، شاخص بازار دوم با ۴۳۰ واحد، شاخص بازار اول ۱۴۱ واحد رشد و شاخص آزاد شناور ۲۵۳ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۶۰ واحد و شاخص کل (هم‌وزن) ۸۱ واحد اُفت را تجربه کردند.
نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پارس خودرو، فولاد مبارکه اصفهان با روند نزولی و نماد‌های کالسیمین، زامیاد، آلومینیوم ایران، پالایش نفت بندرعباس با روند صعودی و نماد سایپا بدون تغییر قیمت به کار خود پایان داد.

معاملات بازار فرابورس
شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از ۴ واحدی، به پله ۱۰۷۴ واحدی رسید.
همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۳۷ هزار و ۴۵۲ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۹۴۶ هزار و ۲۴۲ ریال در بیش از ۲۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
در معاملات بازار فرابورس نماد‌های پتروشیمی زاگرس، آتیه داده پرداز، سهامی ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت لاوان با روند مثبت و نماد‌های بانک گردشگری، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، سرمایه گذاری مس سرچشمه با روند منفی به کار خود پایان داد.

منبع:میزان

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید