شاخص بورس به رشد ۳۴ واحدی رضایت داد

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و ششمین روز از اردیبهشت ماه با ۳۴ واحد رشد به پله ۹۴ هزار و ۹۴۰ واحدی رسید.
شاخص بورس به رشد ۳۴ واحدی رضایت داد

به گزارش صنعت نویس، در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۴۱ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۴۹۷ ریال در بیش از ۶۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۱۰ واحد، شاخص بازار دوم با ۱۶۲ واحد، شاخص بازار اول ۷ واحد رشد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۷ واحد و شاخص کل (هم‌وزن) ۱۰ واحد رشد و شاخص آزاد شناور ۴ واحد کاهش را تجربه کردند.
نماد‌های پر بیننده معاملات امروز آلومینیوم ایران، سایپا دیزل با روند صعودی و نماد‌های پارس خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، زامیاد، سایپا، ایران خوردو با روند نزولی به کار خود پایان داد.

معاملات بازار فرابورس
شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از ۴ واحدی، به پله ۱۰۹۷ واحدی رسید.
همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۱۸ هزار و ۹۹۹ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۳۴۳ ریال در بیش از ۳۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
در معاملات بازار فرابورس نماد‌های بانک گردشگری، سرمایه گذاری مس سرچشمه و سهامی ذوب آهن اصفهان با روند منفی و نماد‌های سرمایه‌گذاری مسکن تهران، شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب، گروه کارخانجات صنعتی تبرک و آتیه داده پرداز با روند مثبت به کار خود پایان داد.

منبع:میزان

افزودن نظر جدید