سونی در سال 2017 چه فناوری هایی رو می‌کند؟

با ورود به سال 2017، به زمانی نزدیک می‌شویم که شرکت‌های فناوری و الکترونیک در کنار هم جمع شده و به نمایش محصولات جدید خود می‌پردازند.

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی‌هرالد، سونی نیز یکی شرکت‌هایی است که حضور خود را در نمایشگاه الکترونیک مصرفی 2017 تایید کرده است.

در اینجا به معرفی برخی از محصولاتی پرداخته شده که توسط این شرکت بزرگ ژاپنی معرفی خواهند شد.

گوشی هوشمند

شرکت فناوری ژاپنی سونی احتمالا از دو گوشی تلفن‌همراه هوشمند جدید در نمایشگاه الکترونیک مصرفی 2017 رونمایی خواهد کرد. این شرکت به تازگی دو تلفن همراه را با شماره مدل‌های G3121 و G3112 در سازمان تنظیم مقررات روسیه به ثبت رسانده است.

طبق گزارش‌های جدید، این دوشی گوشی هوشمند از پردازشگر قدرتمند Qualcomm Snapdragon 820 برخوردار بوده و نمایشگرهای آن‌ها به ترتیب 5.2 و 5.5 اینچ خواهند بود.

ساعت هوشمند جدید

آخرین نسخه ساعت هوشمند سونی دو سال پیش معرفی شده بود و به نظر می‌رسد که این محصول نیاز به تجدید دارد. برای این منظور، سونی به رونمایی از ساعت هوشمند 4 خواهد پرداخت که با Android Wear 2.0 OS کار می‌کند.

هدفون جدید

سونی به ساخت هدفون‌های با کیفیت در سطح جهان که فروش خوبی داشته‌اند، معروف است. از این رو این شرکت احتمالا یک محصول دیگر را با امکانات و ویژگی‌های ارتقاء یافته مختص مشتاقان موسیقی ارائه خواهد کرد.

تلویزیون‌های OLED

این اطلاعات هنوز تایید نشده اما اگر شایعات درست باشند، سونی در نمایشگاه الکترونیک مصرفی 2017 به معرفی یک تلویزیون اُ ال‌ای‌دی جدید خواهد پرداخت. شایعات دیگری نیز وجود دارد که این تلویزیون‌ها از نمایشگرهای ال‌جی برخوردارند. شایان ذکر است که شرکت ال‌جی به دلیل برخورداری از تامین‌کنندگان محلی خاص خود،  قادر به تولید انبوه تلویزیون های اُ ال‌ای‌دی است.

دوربین‌های تصویربرداری و فیلمبرداری دیجیتال

پیش از آنکه دوربین‌ها در تلفن‌های همراه رایج شوند، سونی برای ساخت دوربین‌های تصویربرداری و فیلمبرداری باکیفیت شناخته شده بود. این احتمال وجود دارد که این شرکت در نمایشگاه مذکور به معرفی چنین محصولاتی در کنار برندهای کانن و نیکون بپردازد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید