باقری خوزانی از کجا آمد؟

سوابق قائم مقام فروش جدید سایپا

گروه خودروسازی سایپا که سابقه انتصاب مجری تلویزیونی را در بخش فروش خود دارد، این بار مردی از جنس حراست و منابع انسانی را در این حوزه پر حاشیه به کار گرفته است.
سوابق قائم مقام فروش جدید سایپا

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، اوایل هفته طی حکمی از سوی میرجواد سلیمانی مدیرعامل سایپا، مجید باقری خوزانی به عنوان قائم مقام در امور فروش این شرکت انتخاب شد. این در حالی است که بیشتر سوابق کاری وی در بخش حراست و منابع انسانی بوده، هرچند البته  باقری خوزانی عضویت در هیات مدیره گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و لیزینگ رایان سایپا را نیز در کارنامه اش به ثبت رسانده است. به نظر می رسد سوابق اخیر باقری خوزانی در گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و لیزینگ رایان سایپا، مسوولان دومین خودروساز بزرگ کشور را بر آن داشته تا از تجربیات وی در بخش فروش شرکت استفاده کنند.

خوزانی پیش تر مدیریت حراست ایران خودرو را بر عهده داشته و سپس به عنوان معاون منابع انسانی در این شرکت مشغول به کار شده است. وی بعدها به عضویت هیات مدیره گسترش سرمایه گذاری رایان سایپا در می آید و حالا نیز لباس قائم مقامی فروش سایپا را پوشیده است. سایپایی ها در گذشته نیز یک مجری تلویزیونی به نام شاهین آرپناهی (مدیرکل ارتباطات فعلی همراه اول) را به عنوان مدیرفروش شرکت زیرمجموعه خود (پارس خودرو) منصوب کرده بودند. حال باید منتظر ماند و دید آیا باقری خوزانی تازه نفس می تواند بخش فروش سایپا را از حواشی و دردسرهایی که از گذشته (به خصوص مسائل مربوط به طرح اتوخدمت) گریبان آن را گرفته اند، نجات دهد؟   

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید