سه ضلعی مهم وزارت نیرو در دولت دوازدهم

قائم مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل معتقد است با توجه به ظرفیت‌های موجود در ساختار آب و برق کشور لازم است که وزارت نیرو در دولت دوازدهم به مسائل فنی مهندسی، سرمایه خارجی و توانمندی‌های داخل کشور توجه ویژه‌ای کند.
سه ضلعی مهم وزارت نیرو در دولت دوازدهم

به گزارش صنعت نویس، حمیدرضا دائمی با اشاره به توانمندی‌های بالای پیمانکاران آب و برق، اظهار کرد: در حال حاضر به بخش زیادی از ظرفیت‌های موجود در بخش آب و برق توجه نمی‌شود لذا لازم است در این شرایط به فکر جذب سرمایه خارجی و دانش فنی باشیم.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی لازم است که با مشارکت شرکت‌های داخلی در مناطقی از کشورهای همسایه که دچار بحران زیرساخت آب و برق هستند کمک‌های کنیم و در ازای آن از دانش فنی کشورهای دارای علم بهره ببریم.

قائم مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل تلفیق فنی، سرمایه خارجی و استفاده بیشتر از توانمندی‌های داخلی کشور را جزو اقدامات مهم وزارت نیرو در دولت دوازدهم دانست و افزود: با توجه به توانمندی‌های موجود در کشور می‌توان با استفاده از زیرساخت‌های داخلی و تلفیق آن با سرمایه خارجی بهره‌وری بالایی به دست آورد.

دائمی با اشاره به پتانسیل‌های موجود در بخش آب و برق در ایران، گفت: در هر کدام از این دو حوزه پتانسیل‌های بالقوه‌ای در کشور وجود دارد که اگر به آن توجه ویژه‌ای شود می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

منبع:ایسنا

افزودن نظر جدید