سهام عدالت سرمایه ای ارزشمند برای آینده

صنعت نویس: آزادسازی مرحله دوم سهام عدالت طی روزهای آتی تحولات جدیدی را در بازار سرمایه رقم می‌زند و به رونق بیش از پیش این بازار کمک خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ محمود صفر زاده کارشناس بانکی و مدیر امور مالی بانک تجارت، گفت که رون مثبت و رو به رشد بازار بورس طی ماه های اخیر بسیاری از هموطنان را به سرمایه گذاری در این بازار ترغیب کرده است. در این بین آزاد سازی مرحله دوم سهام عدالت که طی روزهای آتی انجام خواهد شد مطمئنا شرایط و رونق جدیدی را به این بازار تزریق می کند.

این کارشناس بانکی با توصیه به سهامداران سهام عدالت مبنی بر خودداری از فروش این سبد سهام ارزشمند افزود : با نگاهی به ترکیب سهام های سبد سهام عدالت که بانک تجارت نیز یکی از سهام های این سبد را تشکیل می دهد ملاحظه می کنیم که هر یک از این سهم ها در آینده از قابلیت رشد بیشتری برخوردار بوده و ارزش افزوده مناسبی را برای دارنده سهم فراهم خواهد کرد. بدیهی است که در این شرایط سهامداران باید بدون توجه به نوسانات بازار سرمایه از هرگونه رفتار هیجانی برای فروش سهام عدالت پرهیز کرده ، به سهامداری خود ادامه دهند و اطمینان داشته باشند که سهام عدالت در آینده سودهای بیشتری را برای سهامداران خود به ارمغان خواهد آورد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید