سنگ جدید جلوی پای مسکن مهر پردیس

مدیرعمران شرکت عمران پردیس گفت: امروز تمامی حساب‌های مسکن مهر پردیس و آورده متقاضیان، از سوی سازمان امور مالیاتی مسدود شده است.
 سنگ جدید جلوی پای مسکن مهر پردیس

به گزارش صنعت نویس، سعید غفوری مدیر عمران شرکت عمران پردیس گفت: متاسفانه سازمان امور مالیاتی شرق استان تهران با ادعای 11 میلیارد تومان بدهی مالیاتی سال 91، مسکن مهر پردیس تمامی حساب‌های شرکت عمران پردیس را بلوکه کرده و سنگ جدیدی جلوی پای مسکن مهر پردیس انداخته است.

وی در ادامه افزود: سازمان امور مالیاتی شرق تهران هفته گذشته به این شرکت مراجعه کرده و به دلیل بدهی مالیاتی، قصد پلمب این شرکت را داشته است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس تصریح کرد: متاسفانه امروز حساب خزانه این دولت که تمامی آورده متقاضیان مسکن مهر به آن واریز می‌شده، بلوکه و حدود 680 میلیون تومان از آن برداشت شده است.

غفوری تاکید کرد: این اقدام سازمان مالیاتی باعث شده است تا تمامی پیمانکاران پروژه‌ها کار خود را تعطیل کنند . درحال حاضر من نمی‌توانم، هیچ چکی به پیمانکاران پرداخت کنم.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر نباید هیچ مالیاتی پرداخت کند، گفت: متاسفانه شرکت امور مالیاتی با این ادعا که ما از آماده سازی این پروژه‌ها مالیات دریافت می‌کنیم، تمامی حساب‌های ما را بلوکه کرده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: پرداخت هرگونه مالیات از محل مسکن مهر غیرقانونی بوده و فقط باعث طولانی شدن این پروژه‌ها می‌شود، در حالیکه سازمان مالیات باید برای به اتمام رسیدن این پروژه عظیم که سال های طولانی زمان بر شده است همکاری کند.

غفوری توضیح داد: پس از گذشت 9 ماه از سال به دلیل دریافت نکردن هرگونه یارانه مسکن مهر و اسناد خزانه اسلامی که در بودجه سال 96 لحاظ شده است، هم اکنون در شرایط مالی نامناسبی قرار دارد و همین موضوع باعث شده اجرای زیر ساخت و روبناهای مسکن مهر پردیس با مشکل مواجه شده است.

وی در پایان گفت: نمایندگان و وزیر راه وشهرسازی قول های برای رفع مشکل مالیاتی وعده های زیادی داده اند و باید هرچه سریعتر به مشکل متقاضیان مسکن مهر رسیدگی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

افزودن نظر جدید