سقف افزایش حقوق کارمندان دولت تغییر کرد

در بودجه سال 1397 بیش از 70 هزار میلیارد ریال برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و 40 هزار میلیارد ریال برای حقوق بگیران نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد تصویب شده است.
سقف افزایش حقوق کارمندان دولت تغییر کرد

به گزارش صنعت نویس، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: برنامه یکسان سازی حقوق کارکنان دولت برای اجرای عدالت اجتماعی و اقتصادی که در سال‌های اخیر شروع شده با جدیت ادامه دارد.

غلامرضا تاجگردون در آئین تجلیل از معلمان برتر گچساران با بیان اینکه 70 درصد از کارکنان دولت زیر 25 میلیون ریال حقوق می‌گیرند، اظهار داشت: امسال نمایندگان مجلس، استانداران، فرمانداران و سایر مسئولان ارشد افزایش حقوق نداشتند.

وی سقف میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال 1397 کشور را 20 درصد برای شاغلان با پایین‌ترین حقوق ذکر کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه حدود یک هزار نفر از کارکنان دولت پاداش بازنشستگی بیش از چهار میلیارد ریال دریافت می‌کنند افزود: روند اصلاح این امور در اولویت مجلس شورای اسلامی است.

تاجگردون بیان کرد: در بودجه سال 1397 بیش از 70 هزار میلیارد ریال برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و 40 هزار میلیارد ریال برای حقوق بگیران نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد تصویب شده است.

تاجگردون گفت: فاصله حقوقی کارکنان دولت باعث شکاف طبقاتی جدی در جامعه شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: پرداخت 500 میلیارد ریال در دولت یازدهم برای مطالبات معلمان در مناطق محروم گامی اثرگذار برای تحقق حقوق معلمان بوده است.

وی با اشاره به روز نیمه شعبان و انتظار فرج که امید بخش شیعیان است گفت: برداشتن گام‌های عملی برای عدالت اجتماعی جهت فرج امام عصر (عج) ضروری است.

در این آئین 150 معلم برتر شهرستان گچساران تجلیل شدند. در آئین تجلیل از معلمان گچساران قرار گرفتن بازنشستگان فرهنگی زیر پوشش بیمه تکمیلی، یکسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی، افزایش تورهای گردشگری، افزایش خانه‌های امید بازنشستگان و اجرای رتبه بندی معلمان به عنوان درخواست‌های این قشر فرهیخته مطرح شد.شهرستان 124 هزار نفری گچساران 2 هزار معلم شاغل، یک هزار و 800 معلم بازنشسته و 25 هزار دانش آموز دارد.

منبع:خانه ملت

افزودن نظر جدید