سرگردانی مشتریان آریادیزل

مشتریان شرکت آریادیزل این روزها به دردسر افتاده اند، چه آنکه به آنها گفته شده باید پول بیشتری را بابت دریافت خودروهای ثبت نامی خود پرداخت کنند.
سرگردانی مشتریان آریادیزل

به گزارش صنعت نویس، آریادیزل که به عنوان شرکت عرضه کننده خودروهای سنگین در ایران شناخته می شود، چند ماه پیش نسبت به پیش فروش محصولات خود اقدام کرده و متقاضیان  مبالغ درخواستی از سوی این شرکت را واریز کرده اند. این در حالی است که مسوولان آریادیزل طی دو سه ماه گذشته و در نوبت خواستار دریافت مبالغ بیشتری از مشتریان شده اند. به گفته برخی مشتریان آریادیزل که نسبت به پیش خرید محصولات اقدام کرده اند، این شرکت عنوان کرده که آنها باید به دلیل افزایش نرخ ارز، پول بشتری را به حساب واریز کنند.

این در حالی است که برخی مشتریان می گویند مراتب را از سازمان تعزیرات کشور پیگیری و به آنها گفته شده چون ارز دولتی (چهار هزار و 200 تومانی) با آریادیزل داده می شود، آنها نباید نسبت به افزایش قیمت محصولات پیش فروش شده خود اقدام کنند. البته مشخص نیست که آیا واقعا ارز دولتی در اختیار این شرکت قرار می گیرد یا نه، با این حال مشتریان نیز از افزایش قیمت های آریادیزل شوکه شده و توان مالی لازم را برای پرداخت ما به التفاوت ها ندارند. خودروهای سنگین از قیمت بالایی برخوردارند و طبعا افزایش قیمت های ناگهانی، برای مشتریان قابل پذیرش نبوده و آنها را به دردسر خواهد انداخت. 

هرچند ظاهرا برخی مشتریان خواستار پس گرفتن پول خود از آریادیزل شده اند، با این حال به آنها گفته شده که عودت پول شان دو ماه کاری زمان خواهد برد.   

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید