سخنان بی سابقه مجری مشهور در برنامه زنده تلویزیون

علی درستکار ، مجری برنامه این شب ها که طبق معمول سه شنبه شب ها بطور زنده از شبکه اول سیما پخش می شود ، سخنان بی سابقه ای را در پخش زنده تلویزیون بیان کرد.

به گزارش امید به نقل از خبرده ، در برنامه سه شنبه شب این شبها ، درستکار به صراحت گفت: به راستی این چه رسم عجیب و غریبی است که نهادهای ما اعمال می کنند؟! چرا از مطرح شدن یک شخص توانمند در عرصه های مختلف فنی ، فرهنگی ، هنری ، سیاسی ، پزشکی ، و … هراسناک است؟ چرا اجازه نمی دهند یک تاره دو تاره ستاره شود؟! مثلا خود  من اگر بخواهم  زیاد توانمدی هایم را نشان دهم از صدا و سیما بیرونم خواهند کرد! این خطوط قرمز برای چیست؟!…

دکتر انتظاری کارشناس میهمان برنامه و از اساتید هیئت علمی دانشگاه ضمن تایید و تاکید بر سخنان درستکار گفت: این در حالی است که پرداختن به این مقوله مهم موجب پیشرفت جامعه می شود البته گاهی در کشور ما احساس نا امنی بیشتر از خود نا امنی است ولی بطور کلی  این موضوع ریشه تاریخی دارد.

در این هنگام درستکار به کنایه گفت: بله همینطور است وگرنه من الان جرات نمی کردم این حرفها را در برنامه زنده بزنم.!

در ابتدای برنامه نیز، درستکار به شوخی به مسئولین صدا و سیما گفت اگر به افراد آنگونه که هستند بها ندهید حرفهایی در برنامه زنده می زنم که دیگر در در سازمان راهم ندهند.

افزودن نظر جدید