ستاد دکتر روحانی در بروجرد: وزارت کشور رأی مردم در حماسه 24 خرداد را نصب‌العین خود قرار دهد

شورای ستاد دکتر روحانی در بروجرد بیانیه‌ای در خصوص حوادث اخیر این شهر منتشرکرده است.

به گزارش امید،در این بیانیه آمده است:

ملت آگاه ایران!
فرزندان شما در شورای ستاد دکتر روحانی در شهرستان بروجرد از فردای انتخابات 24 خرداد با دقت و جدّیت، پیگیر تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید در این دیار شدند. در این میان یکی از مسائل مهم، تلاش برای جهت سپردن امانت خدمتِ به مردم، به دستان پُرتوان مدیرانی لایق و معتقد به سیاست¬های دولت تدبیر و امید بود.

متأسفانه علیرغم تلاش‌های فراوان و معرفی افراد شایسته، نفوذ کانون‌های قدرت و ثروت که سال¬هاست استیلای ناحق آنان بر این شهر مظلوم، عامل عقب‌ماندگی همه جانبه گردیده، موجب شد تا مدیرانی فرصت-طلب و ناکارآمد به نام دولت دکتر روحانی زمام امور را به دست گرفته و تذکرات مکرر و دلسوزانه این شورا به مقامات عالی‌رتبه  استان، جهت اصلاح امور شهرستان، به‌ خصوص در مورد مدیریت سیاسی به جایی نرسد.

اوج این ناکارآمدی در اقدام تأسف‌برانگیز لغو همایش تبیین اندیشه‌های علمی امام (ره) آن هم در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی آن عزیز سفرکرده به منصه ظهور رسید و همایشی که با حضور استثنایی همشهری عزیزمان؛ یادگار گرامی امام (ره) حضرت حجت‌الاسلام ‌و المسلمین حاج سید حسن خمینی می‌رفت تا فرصتی جهت برون¬رفت شهرستان از مشکلات گریبانگیر باشد، تبدیل به تهدیدی امنیتی شد.

در این میان سؤال بزرگ آن است که با وجود تقبیح این عمل زشت از سوی ائمه جمعه در رأس ایشان حضرت آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران، هیأت دولت، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از طیف‌های مختلف و جامعه دانشگاهیان، علت سکوت معنادار مسئولین سیاسی، مذهبی و اجرایی شهر در برابر این ظلم عظیم یعنی هتک حرمت به بیت حضرت امام¬(ره) و خدشه‌دار شدن حیثیت شهرستان علم و اندیشه، بروجرد چیست؟!

در پایان ضمن تشکر از ریاست محترم جمهور به واسطه تدبیر امیدبخش خود در صدور دستور بررسی و برخورد جدی با عوامل این حادثه تلخ از مسئولین ذی‌ربط به‌خصوص وزارت کشور خواهانیم از این پس در عزل و نصب‌های خود، دقت عمل بیشتری معمول و رأی و نظر مردم را در حماسه سیاسی 24 خرداد نصب‌العین خویش قرار دهند.

افزودن نظر جدید