سال عزیمت اقتصاد ایران از رکود به رونق

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران گفت: اگر حاکمیت به وفاق کامل برای احیای دوباره اقتصاد ملی برسد، می‌توان سال ۹۵ را نقطه عزیمت اقتصاد ایران از رکود به رونق دانست.

مسعود خوانساری در پیام نوروزی خود به فعالان اقتصادی اعلام کرد: قفل رکود با پیروی از منطق، اعتدال و خرد جمعی می‌تواند بشکند. وی در بخش دیگری از این پیام آورده است: بخش‌خصوصی ایران سال گذشته را با تمام مصائب آن، با سربلندی به پایان رساند؛ چراکه از پس تنگناهای مالی و نگرانی بسیار، هنوز هم چرخ های اقتصاد ایران به همت همین بخش به گردش در می‌آید.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران افزود: امروز بخش خصوصی همچنان استوار و پرامید در انتظار آغازی دوباره است. امید فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار در سال جدید به تحقق یک هدف عظیم دوخته شده است. در صورتی که حاکمیت کشور به وفاق کامل برای احیای دوباره اقتصاد ملی برسند که امیدواریم چنین شود، به طور حتم، سال ۹۵ می تواند به نقطه عزیمت اقتصاد ایران از رکود به رونق تبدیل شود.

به گفته خوانساری، در نوروز و همزمان با بهار طبیعت خواسته همگی ما از خداوند در لحظه سال تحویل باید دعا برای بازگشت رونق به اقتصاد به جهت بازسازی جامعه ایران، کاهش فاصله درآمدی، ایجاد اشتغال برای فرزندان این سرزمین و در یک کلام طلوع دوباره امید در دل های مردم باشد.

وی اظهار داشت: دولتمردان و تصمیم گیران کشور در سال ۹۴ نشان دادند که با پیروی از منطق، اعتدال و خردجمعی توانستند پرونده سنگین توافق هسته ای را به سرانجام برسانند و از همین روی به کارگیری دوباره همین فاکتورها می تواند قفل رکود را نیز بشکند. البته که شرط آن اتحاد ملی و وفاق همگانی است.اکنون زمان پایان داد به تلخی ها و اختلافات است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید