ساخت خودرو از طلا و نقره/تصاویر

این صندلی‌ها به دوخت‌های درشت و بخیه‌ای به رنگ‌های نقره‌ای یا طلایی با توجه به ساختار خودرو مزین شده‌اند. فضاهای ذخیره‌سازی درون خودرو نیز با صفحات طلایی و نقره‌ای زیباتر شده‌اند.

 

به گزارش صنعت نویس  بنتلی از سری هالمارک خود در نسخه محدود مولینر رونمایی کرد. خودرویی که تحت تاثیر طلا و نقره واقعی می‌درخشد.

عصرایران به نقل از کاراسکوپ،خودروساز انگلیسی که به تجملات معروف است، این بار سطح تجملات را از حد گذرانده و گل سرسبد مولسان‌هایش را در 50 نسخه طلایی و نقره‌ای ارائه می‌کند.

ساخت خودرو از طلا و نقره/تصاویر

در میان ویژگی‌های نفیس این خودرو می‌توانیم به نشان "B پروازی" بنتلی روی در کاپوت اشاره کرد که از صفحات طلا با عیار بالا یا نقره ساخته شده‌اند. با توجه به رنگ طلایی یا نقره‌ای نشان خودرو خطوط هماهنگ یا مکمل با روکش‌های طلا و نقره در امتداد بدنه و فضای خارجی محفظه بار نیز دیده می‌شود. مشتریان می‌توانند یک یا دو رنگ را به سلیقه خود انتخاب کنند. از دیگر ویژگی‌های این خودرو نیز می‌توان به آلیاژهای براق 21 اینچی در چرخ‌ها اشاره کرد.

ساخت خودرو از طلا و نقره/تصاویر

در سری هالمارک مولسان صندلی‌های جلو و عقب در دو رنگ متمایز یکدیگر به کار رفته‌اند. این صندلی‌ها به دوخت‌های درشت و بخیه‌ای به رنگ‌های نقره‌ای یا طلایی با توجه به ساختار خودرو مزین شده‌اند. فضاهای ذخیره‌سازی درون خودرو نیز با صفحات طلایی و نقره‌ای زیباتر شده‌اند. با توجه به تریم خودرو نوارهای باریک در دو رنگ مطرح شده روکش‌های چرمی را تزئین می‌کنند.

ساخت خودرو از طلا و نقره/تصاویر

پنل درها و صندلی‌ها نیز با مدل ویژه موزائیکی و چهل‌تکه‌ای بنتلی پوشیده شده است و به شکل متضاد از ترکیب رنگ تریم اصلی برای آن استفاده می‌شود. کوسن‌های با چرم الکانترا برای رفاه بیشتر سرنشینان در خودرو وجود دارد. البته اگر مشتری گزینه‌های بیشتر از اینها هستید بنتلی باید گزینه‌های کوکتل مولینر را سفارش دهید.

ساخت خودرو از طلا و نقره/تصاویر

بنتلی اظهار کرده که نسخه نقره‌ای خود را در نمایشگاه ژنو به نمایش درخواهد آورد.

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید