ساخت تخته سفید هوشمند برای انجام امور اداری

تخته سفیدهای امروزی تنها برای نگارش مطالب آموزشی مناسبند، اما تخته سفید هوشمندی که گوگل طراحی کرده متناسب با نیازهای عصر دیجیتال است.

صنعت نویس: به نقل از کامپیوترورلد، این تخته سفید هوشمند شباهت زیادی به سرفیس هاب مایکروسافت دارد و کمتر از 6000 دلار قیمت دارد.  

این محصول که Jamboard نام گرفته تعامل با تبلت و انواع رایانه ها را ممکن کرده و در اصل برای به اشتراک گذاری اسناد و انجام دسته جمعی امور حرفه ای طراحی شده است. افراد شاغل در یک سازمان از این طریق به راحتی می توانند ایده های خود را با Jamboard به اطلاع یکدیگر برسانند و تبادل نظر نمایند.

این تخته سفید 55 اینچی با دقت 4K از سیستم عامل اندروید بهره می گیرد و برنامه ای نرم افزاری نیز برای آن طراحی شده که به اعضای گروه اجازه می دهد به سادگی بر روی طرح های مشترک کار کنند. این تخته می تواند در آن واحد از دریافت 16 ورودی لمسی پشتیبانی کند و دارای یک قلم ویژه و یک پاک کن هم هست. هیچ یک از این دو ابزار جانبی برای فعال شدن نیازی به باتری ندارند.

Jamboard می تواند تفاوت اثر انگشت و قلم ویژه را متوجه شود و لذا پاک کردن و اضافه کردن مطالب بر روی آن با سهولت بیشتری انجام می شود. افزودن برچسب و یادداشت و غیره هم از این طریق پیش بینی شده است. امکان دسته بندی اسناد، مجهز شدن به دوربین اچ دی توکار، بلندگو و وای – فای از جمله دیگر امکانات Jamboard است. این محصول در سال 2017 روانه بازار می شود.

فارس

افزودن نظر جدید