زمان پیش فروش 53 هزار محصول ایران خودرو اعلام شد

پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان نهایی و مدیریت بازار، از روز سه شنبه سوم مهر ماه به صورت اینترنتی آغاز و طی شش روز اجرا می شود.
زمان پیش فروش 53 هزار محصول ایران خودرو اعلام شد

به گزارش صنعت نویس، مصطفی خان‌کرمی، معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ۲ و ۲۰۶ تیپ ۵، پژو۴۰۵جی ال ایکس ،سمند ال ایکس، سورن ای ال ایکس، رانا، دنا و وانت آریسان در این پیش فروش قابل عرضه است.

وی با اشاره به شرایط پیش فروش در این طرح یادآور شد: در پیش فروش ویژه این شرکت، جهت جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی وب سایت فروش و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت نام، کد ملی مشتریان بر اساس رقم سمت راست به شش گروه تفکیک می شود و در هر روز فقط مشتریان با کد ملی تعیین شده می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

خان کرمی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته،دارندگان کد ملی با رقم سمت راست عدد ۱ روز سه شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد ۲ و ۳ روز چهارشنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد ۴ و ۵ روز پنج شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست  اعداد ۶ و ۷ روز شنبه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد ۸ و ۹ روز یکشنبه و کد ملی با رقم سمت راست عدد صفر روز دوشنبه هفته آینده می توانند در طرح پیش فروش ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: ظرفیت پیش فروش محصولات ایران خودرو در این طرح بین روزهای مختلف و کدملی های مختلف تسهیم شده است و اطمینان داده می شود که خودرو به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به دیگر محدویت های طرح پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه محصولات این شرکت اظهار داشت: :  ایران خودرو در این راستا محدود نمودن ثبت نام برای خودرو اولی ها و یا افراد فاقد خودرو با اعتماد به مشتریان و تکمیل فرم خود اظهاری را در برنامه قرار داده است

وی با تاکید بر این که افرادی که در ۱۸ ماه گذشته از ایران خودرو خریداری کرده اند، امکان ثبت نام در این طرح را ندارند، گفت : در این ثبت نام علاوه بر شرایط محدود کننده قبلی، لیست کد ملی مشتریانی که در ثبت نام اخیر شرکت سایپا موفق به ثبت نام شده اند از شرکت سایپا اخذ و امکان ثبت نام آنان وجود نخواهد داشت.

خان کرمی متذکر شد: شرکت ایران خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف کننده حقیقی است و لذا در فرآیند ثبت نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام بصورت خود اظهاری اخذ و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام های لازم راستی آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه،اصل ودیعه در زمان تحویل عینا مسترد می گردد.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو یادآور شد: در راستای افزایش اعتماد مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو در وب سایت خود امکانی را ایجاد کرده است تا لیست مشتریانی که موفق به ثبت نام شده اند جهت عموم قابل مشاهده باشد.البته این امکان با حفظ حریم شخصی افراد به صورت نمایش نام خانوادگی و چند شماره از کد ملی پس از ۵ دقیقه از ثبت نام نهایی قابل رویت است.

گفتنی است مشتریان می توانند جهت ثبت نام در روز های مشخص شده به وب سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی  http://esale.ikco.irمراجعه کنند.

 

منبع:مهر

افزودن نظر جدید