زمان عرضه شاسی بلند جدید ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو خراسان در مراسم معرفی هایما S5 اظهار داشت: استراتژی ما بر این مبنا بود که از تمامی ظرفیت خطوط تولید خود استفاده کنیم و هر ساله یک محصول جدید به سبد محصولات ایران خودرو در سری های SUV اضافه کنیم.
زمان عرضه شاسی بلند جدید ایران خودرو

به گزارش صنعت نویس، بیژن زاهدی فرد افزود: بعد حضور گرند ویتارا که در سال گذشته تغییراتی در ظاهر آن ایجاد شد، در سال ۹۳ هایما اس ۷ را معرفی کردیم و امروز نیز هایما اس ۵ را معرفی خواهیم کرد.
وی ادامه داد: هایما یکی از برندهای معتبر چین است که در رده سوم خودروسازی کشور چین قرار دارد.

زاهدی فرد عنوان کرد: صنعت قطعه سازی استان خراسان بیش از ۲۵ درصد تولید قطعات کشور را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: هایما اس ۵ قرار بود که در سال آینده معرفی شود که به دلیل نبود محصول با این رنج قیمتی در سبد محصولات ایران خودرو، به سرعت مراحل اجرایی آن انجام پذیرفت و امروز به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

زاهدی فرد تصریح کرد: ما بر این باوریم که می بایست به سمت خودروساز شدن برویم.

پیش فروش هایما اس۵ از امروز آغاز و زمان عرضه آن به بازار دی ماه امسال خواهد بود.
ايران خودرو خراسان پس از توليد دو خودرو شاسی بلند هايما اس ٧ و هايما اس ٧ توربو، محصولی ديگر را به بازار داخلي عرضه كرده است. هايما اس ٥ يك كراس اوور كه در سال ٢٠١٤ به مرحله توليد رسيد. طراحی داخلی اين خودرو با چرمي دورنگ كه بر روی صندلی ها كشيده شده بسيار مدرن و عامه پسند است.

يكی از ويژگی های ديگر اين خودرو به كارگيری زنجير فولادی به جای تسمه تايم است كه باعث افزايش دوام موتور می شود. اين خودرو از نظر ايمنی با توجه به آلياژهای به كار رفته بدنه از استحكام بالايی برخوردار است. از تجهيزات ايمنی اين خودرو مي توان به سنسور دنده عقب، دوربين ديد عقب، قفل كودك درب های عقب، بازشدن خودكار درب ها در هنگام تصادف، ايموبلايزر، سامانه كنترل باد لاستيك و چراغ ترمز سوم بالا اشاره كرد.

حجم موتور هايما اس ٥، ١٤٩٧ سی سی بوده و ١٦ سوپاپ است. اين خودرو كه با استاندارد حد آلايندگی يورو ٥ توليد می شود، حداكثر سرعتی معادل ١٧٠ كيلومتر بر ساعت داشته و در هر ١٠٠ كيلومتر ٨ ليتر بنزين مصرف می كند. گيربكس های هايما اس ٥ ، سی وی تی بوده و سيستم صوتی آن نيز شامل مانيتور مالتی مديا تصويری لمسی ٧ اينچی خواهد بود.

منبع:خبرآنلاین

افزودن نظر جدید