رکوردزنی دوباره "بورس" در تولد پنجاه سالگی

بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات سومین روز بهمن ماه سال جاری با ثبت رکورد جدید سقف 99 هزار واحدی را شکست.
رکوردزنی دوباره "بورس" در تولد پنجاه سالگی

به گزارش صنعت نویس، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 596 واحد رشد به پله 99 هزار و 224 واحدی صعود کرد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار 260 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 942 میلیون 581 هزار ریال در بیش از 64 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 190 واحد، شاخص بازار اول با 578 واحد، شاخص آزاد شناور 664 واحد،شاخص قیمت (هم‌وزن) 55 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) 74 واحد و شاخص بازار دوم با 456 واحد رشد همراه بودند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز ایران خودرو و سایپا با روند مبثت و نمادهای بانک ملت، س.نفت و گاز پتروشیمی تامین، کالسیمین،توسعه معادن روی ایران با روند منفی و نماد فولاد مبارکه اصفهان بدون تغییر به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از 2 واحدی به پله 1087 واحدی صعود کرد.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 342 هزار و 23 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 551 میلیون و 110 هزار ریال در بیش از 61 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای سهامی ذوب آهن اصفهان، صنعت روی زنگان شرکت مواد ویژه لیا با روند منفی و نمادهای گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، پتروشیمی زاگرس و توکار رنگ فولاد سپاهان با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

منبع:میزان

افزودن نظر جدید