رامک خودرو رقیب سانتافه و سورنتو را به ایران آورد

رکستون G4 رونمایی شد+تصاویر

رامک خودرو نماینده رسمی شرکت سانگ یانگ کره،با رونمایی از رکستون G4 رسما رقیب سانتافه و سورنتو را وارد بازار ایران کرد.
رکستون G4 رونمایی شد+تصاویر

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، چهارشنبه شب گذشته و طی مراسمی در هتل نووتل (واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی)، رامک خودرویی ها در حضور اصحاب رسانه از جدیدترین محصول خود رونمایی کردند. با باز شدن سایت ثبت سفارش، این شرکت توانست مقدمات ورود رکستون G4 را به بازار ایران فراهم کند و تا چندی دیگر این محصول شاسی بلند به دست مشتریان خواهد رسید.
این خودرو در مقایسه با رقبای خود از ابعاد بزرگ‌تر و قدرت بالایی برخوردار بوده و در حالت عادی دیفرانسیل عقب است که البته رانندگان می‌توانند آن را به سیستم چهار چرخ محرک سبک یا سنگین تغییر دهند. سانگ یانگ رکستون G4 همچنین با پیشرانه 2 لیتری توربو GDI به قدرت 222 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر عرضه خواهد شد. این میزان قدرت توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ساخت آیسین ژاپن به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو در سال 2017، ابتدا در سئول کره جنوبی و سپس در فرانکفورت آلمان به نمایش درآمد و گفته می‌شود از قابلیت آفرود خوبی نیز برخوردار است. هرچند رامک خودرو هنوز قیمت رسمی این محصول را اعلام نکرده، با این حال گفته می شود رکستون جدید با قیمتی حدود 300 میلیون تومان روانه بازار خواهد شد.
در مراسم رونمایی رکستون G4 اما سفیر کره نیز حضور داشت و با اشاره به کیفیت و قدرت این محصول گفت: مطمئن هستم رکستون جدید در بازار ایران موفق خواهد بود زیرا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کیم سئونگ هو با بیان اینکه خدمات پس از فروش خوب رامک خودرو هم موجب موفقیت بیشتر این محصول در بازار ایران خواهد شد، تاکید کرد: روزی می رسد که رامک خودرو محصولاتی با طراحی خودش را راهی بازار می کند و در آن روز، ایران به جای نفت، خودرو به کره صادر خواهد کرد.
در مراسم موردنظر اما علی عزیزی مدیرعامل گروه صنعتی رامک خودرو نیز گفت: رکستون جدید نه تنها در قیمتگذاری، بلکه هم در عملکرد نیز در بازار ایران بی رقیب خواهد بود.عزیزی افزود:تلاش می کنیم ضمن جبران سریع تاخیرهای گذشته، دلخوری ایجاد شده در برخی مشتریان را رفع کنیم. وی با عذرخواهی از برخی خریداران محصولات سانگ یانگ در ایران اظهار داشت: در سال جاری و پس از بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو و برخی مشکلات ناگهانی دیگر نتوانستیم پاسخگوی اشتیاق مردم در تحویل خودروهای سانگ یانگ از جمه تیوولی باشیم که در این مراسم از تمامی مشتریان عزیز عذرخواهی می کنم.
در ادامه برنامه اما سید احسان الدین غفوریان عضو هیات مدیره گروه صنعتی رامک خودرو نیز با بیان اینکه رکستون G4 در فول ترین نسخه به بازار ایران خواهد آمد، گفت:وظیفه انتقال قدرت در این خودرو به دیفرانسیل ها را بر عهده گیربکس ۶ دنده اتوماتیک آیسین آن دانست.
به گفته وی، از نظر امکانات این خودرو به ۹ کیسه هوا، رادار خطی، رادار نقطه کور، سیستم کنترل پایداری، سیستم ضد واژگونی، پشت آمپر نیمه دیجیتال با امکان انتخاب نوع طرح، تودوزی چرم، ۷ صندلی، گرمکن صندلی های جلو و عقب، سردکن صندلی های جلو، گرمکن فرمان، سیستم تهویه دوگانه، سیستم تهویه ردیف سوم و کمپرس کولر مستقل، رینگ های ۲۰ اینچی، تنظیم سه حالته وضعیت دیفرانسیل، سنسور نور، سنسور باران، شستشوی اتوماتیک شیشه های جلو، سانروف، خروجی دوشاخه برق ۲۲۰V با توان ۲۰۰W، استارت دکمه ای، حافظه صندلی راننده، آینه های تاشو برقی، دوربین ۳۶۰ درجه ۲D و ۳D، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نوربالای اتوماتیک، آینه وسط حساس به نور، درب صندوق برقی، زاپاس مشابه به لاستیک های اصلی، کروزکنترل و ... مجهز شده است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید