رونمایی از خودرو آتش نشانی بهمن دیزل

محصول کاربری آتش نشانی ساخت شرکت بهمن دیزل همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و شصت و هفتمین سالگرد تاسیس گروه بهمن در کارخانه این شرکت واقع در شهر صنعتی البرز قزوین رونمایی شد.
رونمایی از خودرو آتش نشانی بهمن دیزل

مراسم رونمایی از کاربری آتش نشانی بهمن دیزل، کلید سپاری و تحویل مینی بوس ها و کامیونت های شیلر و بازدید از خطوط تولید این شرکت با حضور هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و هیات همراه، سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شهرک های صنعتی قزوین، یوسف الهی شکیب مدیرعامل گروه بهمن، محمد محمدی مدیرعامل بهمن دیزل، جمعی از مقامات وزارت صمت، اصحاب رسانه و نیز فعالان صنعت خودروسازی و قطعه سازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم یوسف الهی شکیب مدیرعامل گروه بهمن، با تبریک ایام الله دهه فجر و شصت و هفتمین سالگرد تاسیس گروه بهمن به توضیحاتی درباره شرکت های زیر مجوعه این گروه پرداخت و گفت: گروه بهمن با قدمت 67 سال خود در حوزه های تولید انواع خودرو، موتورسیکلت، بازرگانی و سرمایه¬گذاری فعالیت دارد. در واقع در شانزدهم بهمن ماه 1331، در راستای فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی با به ثبت رساندن شرکت ایران خلیج کو تاسیس شد و 7 سال بعد با تولید اولین وانت سه چرخ مزدا به کارخانه اتومبیل سازی مزدا تغییر نام یافت، پس از آن این شرکت در سال 1363 با تولید وانت های مزدا 1000 و 1600 نام ایران وانت را برای خود برگزید و در سال 1378، به عنوان شرکت هلدینگ فعالیت خود را ادامه داد.

وی در خصوص دستاوردهای گروه بهمن پس از خصوصی سازی اظهار کرد: این شرکت در سال 1395 به طور کامل به بخش خصوصی واگذار شد که با افزایش و تنوع تولید، ارتقاء کیفیت، تمایز در خدمات و ارائه محصولات کیفی عملکرد همراه بود. همچنین این شرکت پس از خصوصی سازی به ظرفیت سه برابری رسید و در زمینه افزودن برخی آپشن ها، سیستم تطبیق با محیط زیست و سازگاری با استاندارد نیز پیشرفت هایی را داشته و مساحت سالن های تولیدی شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن طی این مدت با طراحی خطوط مدرن تولید، افزایش یافته است.

الهی شکیب با اشاره به شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن بیان کرد: عملکرد گروه بهمن با 9 شرکت زیر مجموعه خود در این سال ها نوید بخش آینده روشن برای این مجموعه است، چرا که با وجود شرایط سخت پس از تحریم های بین المللی صنعت خودرو، این مجموعه با ظرفیت های خود، مشکلات ناشی از آن را گذرانده و توانسته کار خود را توسعه دهد که امروز داخلی سازی کامیونت و مینی بوی شیلر و همچنین ساخت کاربری آتش نشانی در بهمن دیزل نمایانگر نمونه ای از آن است.

در ادامه مراسم، محمد محمدی مدیر عامل شرکت بهمن دیزل از برنامه های این شرکت برای آینده خودروهای تجاری خبر داد و گفت: شرکت بهمن دیزل با شروع تحریم های بین المللی در صنعت خودرویی کشور، پروژه طراحی کامیونت و مینی بوس شیلر را آغاز کرد و توانست در سال جاری آن را به تولید انبوه رساند. با توجه به دارا بودن سهمی 50 درصدی بازار و داخلی سازی این دو محصول توسط بهمن دیزل، کامیونت شیلر با هر کاربری و همچنین مینی بوس شیلر با هر چیدمان مورد نظر مشتری آماده عرضه به بازار است.

وی به دستاوردها و مزیت های این شرکت اشاره و اظهار کرد: شبکه فروش و خدمات پس از فروش گسترده، زیرساخت های مناسب، نیروی انسانی مجرب، سهامداران خصوصی وحرفه ای، کیفیت برتر، 3کسب سال رتبه برتر بهره وری و قیمت مناسب محصولات از جمله نقاط قوت بهمن دیزل به شمار می آیند. همچنین از دیگر مزایای این شرکت می توان به اضافه شدن واحد کاربری سازی از اواخر سال 1395 به بهمن دیزل اشاره کرد که با تجهیز سالن تولید و تامین ابزار و تجهیزات مورد نیاز به طراحی و ساخت انواع کاربری های عمومی و خاص می پردازد.

محمدی در خصوص تولیدات کاربری در بهمن دیزل تصریح کرد: در بخش ساخت کاربری با رعایت استانداردها و متناسب با نوع کاربری، انواع کاربری های خاص خدمات شهری، اتاق بارهای پنلی، کاربری های عمومی و خاص فلزی مطابق نیاز مشتری ساخته می شود. همچنین برخی از شرکت ها که تولید کننده شاسی نیستند و صرفا کاربری ساز هستند با تغییراتی که در شاسی ایجاد می کنند، می تواند زمینه ساز بروز حوادث در جاده ها شود که در بهمن دیزل به دلیل ساخت شاسی ها توسط این شرکت، این اصل به طور کامل رعایت می شود.

مدیرعامل بهمن دیزل درخصوص مزایای طراحی و ساخت کاربری های بهمن دیزل توضیح داد: به طور کلی در ساخت همه کاربری های بهمن دیزل استقرارصحیح اتاق بار بر روی کامیونت، عایق زیر اتاق بار، استفاده ازمواد اولیه استاندارد مرغوب، PT و آسترED، استفاده از چراغ ها و شبرنگ های E-MARK دار مورد توجه قرار می گیرد که ساخت اتاق بار آتش نشانی با ظرفیت های مختلف برای کامیون 6تن ،8.4 تن و 18 تن به سبد محصولات کاربری این شرکت اضافه شده است.

در پایان این مراسم از کاربری آتش نشانی بهمن دیزل توسط استاندار قزوین، مسئولین وزارت صمت و اصحاب رسانه رونمایی شد و همچنین مقامات از خطوط تولید و سایت 2 بهمن دیزل بازدید کردند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید