روحانی: شخصا خودم با گشت ارشادتان می‌کنم!/طنز

آیدین سیارسریع در قانون نوشت: 1) از آنجایی که گشت ارشاد بعد از صحبت‌های رئیس‌جمهور که گفته بود اهل فرهنگ گشت ارشاد نیاز ندارند عدل آمد و قاطعانه جلوی محوطه مصلی حضور پیدا کرد، بفرمایید رئیس‌جمهور باید کدام گزینه زیر را مطرح می‌کرد تا گشت ارشاد قاطعانه حضور پیدا نمی‌کرد؟
روحانی: شخصا خودم با گشت ارشادتان می‌کنم!/طنز

الف) اهل فرهنگ این اهالی فساد، اینهایی که تنشان می‌خارد شدیدا نیاز به گشت ارشاد دارند.
ب) آیا وقت آن نرسیده است که گشت ارشاد با همراهی مردم دلسوز و خداجوی کشور با قاطعیت با اهالی فرهنگ برخورد کند تا دیگر شاهد اقدامات شنیع فرهنگی درکشور نباشیم؟
ج) ای اهالی فرهنگ! دلتان را خوش نکنید. من از  احسان پیربرناش هم ترسناک‌ترم! مطمئن باشید گشت ارشاد هم اگر نیاید، من خودم شخصا می‌آیم شما را می‌اندازم توی ون و می‌برم.
د) بگیرید اینها را دیگر! چرا هرچی فریاد می‌زنم گشت ارشاد  نمی‌آید؟ خب... بحمدا... اهالی فرهنگ خودشان با زبان خوش ناامید شدند و صحنه را خالی کردند. گشت ارشاد هم که نیامد. با اجازه ما هم برویم!
2) از اقدام جدید یاهو مبنی بر جلوگیری از ساختن ایمیل توسط کاربران ساکن ایران چه نتیجه‌ای می‌توان گرفت؟
الف) دروغ بودن وعده‌های روحانی در مورد دستمزد کارگران
ب) دروغ بودن وعده‌های روحانی در مورد اشتغال ده هزار جوان ایرانی در یاهو
ج) دروغ بودن وعده‌های روحانی در مورد انهدام گوگل، یاهو و مایکروسافت (ناامیدی اون طرفی)
د) پررو شدن شرکت‌های اینترنتی به دلیل عدم فیلتر شدن در ایران
3) از آنجایی که علی لاریجانی به تازگی گفته که اصل 44 قانون اساسی در گذشته «کج» اجرا شد، بفرمایید که دفعه بعد چه طوری اجرا بشود خوب است؟
الف) [...]
ب) چپ
ج) مستقیم
د) رو به جلو
ه) ولم کن آقا! حوصله تذکر کتبی ندارم.
تذکر: مسئولان عزیز از دادن سوژه‌هایی که در آن احتمال انحراف فکری طنزنویس وجود دارد جدا خودداری کنند.
4) این جملات را بخوانید: «حسینیان به انتشار کتابی به‌تازگی اشاره کرد و افزود: ارزش‌ها در کتاب مذکور به سخره گرفته شده و وقتی به آنها اعتراض می‌کنیم، می‌گویند اجازه دهید مردم قضاوت کنند و ممیزی به وجدان عمومی گذاشته شود. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیا غرب اجازه نقد هولوکاست را به مردم این کشورها می‌دهد، بیان کرد: ده‌ها نفر به دلیل نقد هولوکاست در غرب در زندان به‌سر می‌برند.»
خب حالا باید چیکار کنیم؟
الف) ما هم اینجا 10 تا نویسنده را بیندازیم زندان که با غرب مساوی شویم.
ب) ما اینجا 11 تا نویسنده را بیندازیم زندان و به این ترتیب غرب را 11 بر 10 ببریم.
ج) منتقدین هولوکاست را آزاد کنیم و بیاوریم داخل، نویسندگان را بفرستیم غرب، بعد بزنیم غرب را با تمام مایتعلقاتش نابود کنیم. (در این حالت به علت عدم حضور غرب در زمین، بازی سه بر صفر به نفع ما تمام می‌شود)
د) به جای این که ممیزی را به وجدان عمومی واگذار کنیم، ممیزی و وجدان عمومی و نویسندگان و غرب و الباقی مسائل را یکجا واگذار کنیم به دوستان، خودمان هم برویم کیهان چایی بدیم دست دوستان.

افزودن نظر جدید