روحانی به خراسان شمالی سفر می‌کند

استاندارخراسان شمالی گفت: رئیس‌جمهور جهت افتتاح چندین پروژه قبل از پایان سال جاری در استان حضور پیدا می کند.
روحانی به خراسان شمالی سفر می‌کند

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در دیدار با مدیرعامل شرکت  توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اظهار داشت: امیدواریم با رایزنی‌ها و صحبت‌های انجام گرفته از سوی استان با ریاست جمهوری شاهد حضور وی برای افتتاح پروژه‌هایی همچون فرودگاه بجنورد، بیمارستان‌های بجنورد و شیروان، طرح تکمیلی شرکت خصوصی بهنوش و همچنین افتتاح ورزشگاه 15 هزارنفری شهرستان بجنورد باشیم.

وی با بررسی مشکلات و نواقص از سوی مسئولان ذی‌ربط درباره پروژه ورزشگاه بجنورد، افزود: مشکل راه‌های دسترسی به ورزشگاه باید در بازهٔ زمانی کوتاه پیگیری و برطرف شود که تحقق این امر نیازمند همکاری و مشارکت همگانی است چراکه اعتبارات استانی ضعیف است.

استاندار خراسان شمالی گفت: نگاه ما تقویت و توسعه پروژه‌های ورزشی است چراکه امید و نشاط را در سطح جامه به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز در این دیدار استادیوم 15 هزارنفری بجنورد را ازلحاظ کیفیتی از پروژه‌های برجسته خراسان شمالی دانست.

مصطفی مدبر اظهار داشت: با افتتاح این پروژه، مسابقات اصلی و مسابقات لیگ دو می‌تواند در این استادیوم برگزار شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای بازدید از ورزشگاه در حال احداث 19 مهر بجنورد به این استان سفرکرده است.

این ورزشگاه در مساحتی حدود 8 هکتار با امکاناتی چون رختکن، سونا، جکوزی، اتاق اداری، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، زمین فوتبال و سالن بدن‌سازی برخوردار است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید