روایت جالب از دعوای همسران ترامپ

یکی از دوستان خانوادگی رئیس‌جمهور آمریکا فاش کرد ملانیا ترامپ تحت هیچ شرایطی دوست نداشت بانوی اول آمریکا باشد.

وی روز گذشته در این خصوص گفت: «این (بانوی اول شدن) چیزی نبود که ملانیا ترامپ می خواست و دونالد ترامپ هم فکر نمی کرد در انتخابات پیروز شود. ملانیا تحت هیچ شرایطی این را نمی خواست. او فکر نمی کرد چنین اتفاقی بیفتد.»

این در حالیست که اظهارات دوست خانوادگی خانواده ترامپ با آنچه «راجر استون»، مشاور ستاد انتخاباتی ترامپ گفت مغایرت دارد. راجر استون در گفتگو با ونیتی فر اعلام کرد: «ملانیا ترامپ کسی بود که همسرش را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ تشویق کرد. ملانیا می دانست این کار در خون همسرش است. او کسی است که دونالد ترامپ را به سمت ریاست جمهوری هدایت کرد. به نظر من ملانیا می دانست که اگر دونالد برای ریاست جمهوری کاندید نشود، خوشحال نخواهد شد.»

ملانیا ترامپ درخواست ونیتی فر را برای مصاحبه رد کرد.

بانوی اول آمریکا تا ماه ژوئن برای زندگی در کاخ سفید به دونالد ترامپ ملحق نشد و تا زمان پایان مدرسه پسرش بارون در شهر نیویورک ماند.

پیش از این هم جدال لفظی میان ایوانا ترامپ، همسر نخست دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ بر سر عنوان «بانوی اول آمریکا» رخ داده بود. ایوانا ترامپ پیشتر در یک مصاحبه اعلام کرده بود: «من شماره تماس کاخ سفید را دارم ولی نمی خواهم به او (دونالد ترامپ) زنگ بزنم؛ زیرا واقعا نمی خواهم باعث ایجاد یک حس حسادت شوم. چون من اساسا همسر اول ترامپ هستم. من بانوی اول هستم!»

در پی اظهارات ایوانا ترامپ، ملانیا ترامپ در بیانیه ای شدیدالحن به آن واکنش نشان داد و این اقدام ملانیا را شلوغ کاری برای جلب توجه و خودستایی توصیف کرد.

ملانیا ترامپ پیش از این هم اعلام کرده بود که همچنان هفته ای یکبار با دونالد ترامپ تلفنی گفتگو می کند و رئیس جمهور آمریکا برای ارسال پیام در حساب توییتر خود با او مشورت می کند.
باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید