براساس آمار بیشترین تعداد خودروهای تحویل داده شده:

رنو- نیسان از فولکس‌ واگن سبقت گرفت

کارلوس گون مدیر کل اتحاد رنو- نیسان در مورد انتشار آمار تعداد خودروهای تحویل داده شده به مشتری بیان کرد: آمار منتشر شده نشان‌دهنده قدرت شبکه عرضه این گروه است
رنو- نیسان از فولکس‌ واگن سبقت گرفت

به گزارش صنعت نویس، آمار تعداد خودروهای تحویل داده شده در سراسر جهان حاکی است : اتحاد دو شرکت رنو و نیسان موفق شده در نیمه اول سال ۲۰۱۷ بیشترین تعداد تحویل خودرو در سراسر جهان را به نام خود ثبت کند.

این اتحاد که شامل برندهای رنو و زیرمجموعه‌هایش شامل آلپاین، داچیا، سامسونگ کارز و خودروساز روسی AvtoVAZ از طرفی و نیسان به همراه زیرمجموعه‌هایش شامل اینفینیتی، نیسمو و داتسون به همراه میتسوبیشی است، توانسته در شش ماه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی در مجموع ۵ میلیون و ۲۶۸ هزار دستگاه خودرو به مشتریان این اتحاد تحویل دهد.

در رتبه دوم فولکس‌واگن قرار دارد که با عرضه نسل جدید پولو توانست به خود تکانی دهد و در مجموع ۵٫۲۷ میلیون دستگاه به فروش برساند اما تعداد خودروهای تحویل داده شده به مشتری توسط این گروه ۵ میلیون و ۱۵۶ هزار دستگاه در سراسر دنیا بوده که باعث می‌شود از این لحاظ در رتبه دوم قرار گیرد.

سال گذشته رنو- نیسان با تحویل ۹ میلیون و ۹۶۰ هزار دستگاه آمار خوبی به جای نگذاشت و نتوانست بسیاری از خودروهای مشتریان را طبق برنامه‌ریزی از قبل انجام شده به آنان تحویل دهد بنابراین گروه فولکس‌واگن با تحویل ۱۰ میلیون و ۳۰۰هزار دستگاه توانست رکورد تحویل خودرو در سال ۲۰۱۶ را از آن خود کند.

کارلوس گون مدیر کل اتحاد رنو- نیسان در مورد انتشار آمار تعداد خودروهای تحویل داده شده به مشتری بیان کرد: «آمار منتشر شده نشان‌دهنده قدرت شبکه عرضه این گروه است و ما در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ نیز سعی خواهیم کرد با حضور قوی‌تر در حوزه خودروهای برقی رکورد جدیدی را ثبت کنیم. آماده هستیم از تمام توان خود برای نگه داشتن آمار فعلی دفاع کنیم، اما در عین حال به این فکر می‌کنیم نسل آتی خدمات حمل‌ونقل را به مشتریان در سراسر جهان ارائه کنیم».

از بین خودروهای تحویل داده شده توسط رنو-نیسان ۴۸۰ هزار دستگاه خودروهای کاملا برقی مثل نیسان لیف و رنو توئیزی و زوئی بودند. متخصصان پیش‌بینی می‌کنند تا پایان سال جاری میلادی رقبای رنو-نیسان مثل تویوتا و گروه فولکس‌واگن گوی سبقت را از این اتحاد بربایند و رکورد بیشترین تعداد تحویل خودرو در سال ۲۰۱۷ را از آن خود کنند.

منبع:دنیای خودرو

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید