رنو داستر بخریم یا تیوولی؟

دو خودروی شاسی‌بلند که تقریبا هم‌قیمت هستند. این دو خودرو توانسته‌اند در بازار ایران تا حد زیادی موفق باشند که این موفقت را مدیون قیمت مناسبشان هستند.
رنو داستر بخریم یا تیوولی؟
صنعت نویس: دو خودروی شاسی‌بلند که تقریبا هم‌قیمت هستند. این دو خودرو توانسته‌اند در بازار ایران تا حد زیادی موفق باشند که این موفقت را مدیون قیمت مناسبشان هستند. رنو داستر از موتوری پر‌حجم‌تر و البته پر‌قدرت‌تر برخوردار است اما در سوی دیگر تیوولی از مصرف سوخت پایین‌تری بهره می‌برد.
 در طراحی ظاهری حرف آخر را تیوولی می‌زند و این اقتدار درون کابین نیز به همین منوال ادامه دارد. تیوولی در مدت زمان کمی که در بازار ایران حضور پیدا کرده، توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود بکشد، از این‌رو در بازار صفر کیلومتر و دست دوم موفق‌تر از داستر است. تیوولی تنها در نمونه تک دیفرانسیل به بازار عرضه می‌شود این در حالی است که داستر در نمونه‌های دو دیفرانسیل نیز در بازار قابل خریداری است. این یعنی قابلیت‌های آفرود داستر بسیار بیشتر از تیوولی است. داستر از ابعاد بزرگ‌تری نسبت به تیوولی برخوردار است و درون کابین آن نیز جای بیشتری دارد. اما صندلی‌های تیوولی راحت‌تر از داستر هستند. از نظر آپشن هم کفه ترازو به سود تیوولی است. داستر خودرویی کارآ بوده و در مقابل ناملایمت‌های جاده مقاوم‌تر از تیوولی است به خصوص در نمونه دو دیفرانسیل که حرف‌های بیشتری نیز برای گفتن دارد.
 اما تیوولی بیشتر شهری بوده و نقش کراس‌اوور خود را بازی می‌کند و کمتر به مسیرهای ناهموار فکر کرده است. به‌طور کلی می‌توان داستر را پر‌قدرت با کارآیی بالا دانست و تیوولی را زیبا با امکانات زیاد.
تیتر20

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

بعد از گرفتن ماشين و بعد از بررسي نظزر خودمو اعلام ميكنم و اما مشينهاي فرانسوي نرم با دوام كم مصرف هستند. مثال قديمي است ميكويند آب هويج براي تقويت عقل خيلي خوبه تا ميتوانيد آب هويج بخوريد ، من كفتم آب هويج براي تقويت چشم خوبه كفتند بله انسانها عقلشون به چشمشونه. ،

افزودن نظر جدید