رشد 14 واحدی شاخص بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۴ واحد رشد کرد.
 رشد 14 واحدی شاخص بورس

به گزارش صنعت نویس به نقل از تسنیم؛ در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 785 میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 242 میلیارد تومان در 47 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 14 واحدی در ارتفاع 80 هزار و 142 واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای مبین، فارس و کگل شد و در مقابل نمادهای معاملاتی شپدیس، رمپنا و خپارس با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 213 میلیون ورقه به ارزش 119 میلیارد تومان در 23 هزار نوبت، آیفکس 1.7 واحد افت کرد و در ارتفاع 922 واحد قرار گرفت.

همچنین در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکتهای کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی با توجه به ارائه صورت های مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به 30 اسفند 95، سرمایه گذاری بوعلی پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی، مارگارین پس ازبرگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه و داروسازی تهران شیمی پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم به تالار شیشه‌ای بازگشتند.

این گزارش می‌افزاید: نماد معاملاتی تایدواتر خاورمیانه با توجه به بررسی بیشتر اطلاعات، سیمان خزر جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی و صنایع سیمان کرمان جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه نیز در روزجاری متوقف شدند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید