راه حل نیسان برای ایستادن در صف

شرک نیسان برای حل معضل ایستادن در صف راه حلی ارایه داده که شاید برای بسیاری پرجاذبه باشد اما آیا این راه حل برای ما ایرانی ها هم یک راه حل است یا مانند بسیاری از تکنولوژی های که وارد کشور شده به یک معضل تبدیل می شود.

صنعت نویس: ایستادن در صف برای رسیدن نوبت و دریافت خدمات مورد نظر یک سنت در همه کشور ها است. در هر کشوری دلیل ایستادن در صف متفاوت است. در برخی کشور ها برای خرید یک کالا در صف می ایستند و در برخی کشور ها برای رفتن به پزشک یا ملاقات با فردی در صف می ایستند.علت توقف در صف هرچه که باشد نیسان صندلی ساخته که به شما اجازه می دهد نشسته و به مطالعه بپردازید و یا ازدیدن مناظر لزت ببرید و به نوبت بصورت خودکار جلو رفته و بدون ایستادن و حرکت کردن بر روی پا خدمات لازم را دریافت کنید.صندلی ها به گونه ای با تجهیزات حساس برنامه ریزی شده است که هریک به دنبال هم حرکت کرده و شمارا به مقصود می رساند و ارایه دهنده خدمات را نیز آسوده می کند.

در ژاپن که جامعه ای با سن بالا دارند این روش بسیار می تواند مورد توجه و استقبال قرار گیرد و افراد سالمند می توانند نشسته و به تدریج جلو رفته و در نهایت خدمات لازم را دریافت کنند.

ساعت24

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید