دوربین فوق دقیق سونی می آید

A6300 تازه ترین دوربین دیجیتال سونی است که قرار است ظرف چند هففته آینده روانه بازار شود. این دوربین هزار دلاری از قابلیت تصویربرداری فوق دقیق یا 4k برخوردار است.
دوربین فوق دقیق سونی می آید

به گزارش صنعت نویس،یکی از مزایای این دوربین سرعت بالای فوکوس خودکار آن است که به تنها 0.05 ثانیه رسیده و از این طریق می توان از سریع ترین تحولات و رویدادها عکاسی کرد.

این دوربین همچنین می تواند با کیفیت 4K تصاویر ویدیویی خود را ضبط کند و برای این کار می توان از کارت حافظه دلخواه استفاده کرد. کدک XAVC S برای تصویربرداری ویدیویی 4K با سرعت 100 مگابیت در ثانیه قابل استفاده است. در صورت فیلم برداری ویدیویی Full HD این سرعت به 50 مگابیت در ثانیه می رسد. حداکثر سرعت فیلم برداری ویدئویی با استفاده از این دوربین 120 فریم در ثانیه است.

حسگر 24.2 مگاپیکسلی Exmor CMOS که با موتور پردازشگر تصویر BIONZ X سازگاری دارد تهیه تصاویر با بهترین کیفیت را ممکن می کند. دامنه حساسیت ISO این دوربین از 100 تا 51200 در نوسان است.

دوربین یاد شده برای تهیه عکس های سلفی هم مناسب است، زیرا دارای منظره یاب با دقت بالاست. پشتیبانی از NFC و Wi-Fi و سازگاری با برنامه همراه PlayMemories برای آندروید و iOS از جمله امکانات دیگر گوشی یاد شده است. در صورت خرید این دوربین با لنزهای 16 تا 50 میلیمتری F3.5 - F5.6 قیمت آن به 1150 دلار افزایش می یابد.

منبع:فارس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید