دلایل حمله احمدی نژاد به قوه قضاییه

فرقه احمدی نژاد ، با هدف انشقاق در جامعه ایران اسلامی ، مدتی است که تحرکات خود را افزایش داده است.

به گزارش خبرآنلاین "معلوم نیست مظلومان و کسانی که با سخیف ترین رفتارها مورد هجوم قرار گرفته و می گیرند، به کجا باید شکایت یا مراجعه نمایند. تجربه نشان داده است قوه قضاییه مرجع امینی برای رسیدگی به امور نیست. ضمن این که هیچ مرجعی برای رسیدگی به تخلفات آن قوه نیز وجود ندارد."

اين جملات ، بخشي از نامه احمدي نژاد است به رييس سازمان صدا و سيما ، كه مدعي هاله نور و معجزه هزاره ، به دليل وحشت از روشنگري هاي احتمالي از هشت سال مدیریت او ، توسط نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري، نگاشته شده است.

فرقه احمدي نژاد ، با هدف انشقاق در جامعه ايران اسلامي ، مدتي است كه تحركات خود را افزايش داده است .

احمدي نژاد كه اين روزها ، توهم خودبزرگ بيني او پيشرفت بيمارگونه اي داشته است ، تعمد دارد تا نشان دهد در برابر امام اين امت قرار گرفته ، و در اين مصاف ، بخش اعظمي از ملت ايران را پشت سر خود دارد.

گستاخي هاي او زماني دو چندان شد، كه تقاضاهاي مكرر دوستداران نظام اسلامي براي محاكمه او و افراد فرقه اش، از سوي قوه قضاييه شنیده نشده است.

ملت شريف ايران ، سال هاست كه نظاره گر حمله و اهانت بدخواهان و عوامل خارجي استكبار ، به دو نيروي وفادار به نظام اسلامي شامل : نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ، سپاه، بسيج ،نيروي انتظامي و قوه قضاييه است .

واضح و مبرهن است كه دليل اين همه هجمه به اين دو نيرو، ايستادگي آنان بر آرمان ها و صيانت از جايگاه رهبري نظام است .

چنانچه ، باز هم قوه قضاييه در برابر اهانت هاي فرقه احمدي نژاد مماشات پيشه كند، بايد منتظر حمله اين فرقه، به نهادهاي دفاعي ، همچون سپاه و بسيج بود.

تحليل تحركات اخير اين فرقه ، نمايانگر اين حقيقت تلخ است ، كه اينان عزم خود را براي ساختارشكني ، جزم كرده اند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید