دفاع نماینده مجلس از گرانی خودروهای سایپا

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سایپا تنها مجوز افزایش ۱.۵ درصدی قیمت برخی محصولات را که شورای رقابت در گذشته مجوز آن را داده اعمال کرده است.
دفاع نماینده مجلس از گرانی خودروهای سایپا

به گزارش صنعت نویس، ولی ملکی در خصوص اخباری مبنی بر اعطای مجوز افزایش قیمت 1 میلیون تومانی سایپا به نمایندگی‌ها برای افزایش قیمت برخی محصولات، به یک رسانه حامی دولت اظهار داشت: طی صحبت‌هایی که با مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا داشته‌ام اعلام کردند که تنها مجوز افزایش 1.5 درصدی قیمت برخی محصولات را که شورای رقابت در گذشته مجوز داده است را اعمال کرده‌اند و افزایش قیمت بیشتری صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صورتی که این افزایش قیمت‌ها بیش از مجوز داده شده باشد خلاف قانون عمل کرده‌اند، به خانه ملت گفت: در صورت افزایش قیمت غیرقانونی قیمت محصولات شورای رقابت به مسئله ورود پیدا می‌کند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روز گذشته این مسئله در شورای رقابت و قیمت‌گذاری مطرح شد، ادامه داد: مجوز این افزایش قیمت 1.5 درصدی توسط شورای رقابت حدودا 3 ماه گذشته به این گروه خودرو سازی داده شده که این مجموعه مجوز را در حال حاظر اعمال کرده ‌است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطر نشان کرد: این افزایش قیمت خودرو ارتباطی با نوسانات قیمت ارز و افزایش هزینه‌های تولید ندارد.

منبع:تسنیم

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید