دعوت لاریجانی از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی

رییس و اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی امروز -دوشنبه- در پیامی از ملت ایران برای شرکت در مراسم تشییع پیکر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، در این پیام که به امضای رییس و اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی رسیده، آمده است: خبر ارتحال مبارز بزرگ انقلاب، یار وفادار امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی عمق جان ملت را سوزاند.

این پیام می افزاید: بی تردید نقش بی بدیل این شخصیت ممتاز در دوران مبارزه، خدمات شایسته و ماندگارش در سال های دفاع مقدس، اراده کارسازش در راهبری دوران فاخر سازندگی، صبر و استقامتش در برابر بی مهری ها و نگاه پیوسته امیدوارانه اش به آینده های روشن، نام هاشمی رفسنجانی را بر تارک افتخارات این مرز و بوم برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد ساخت.
در این پیام آمده است: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت ملت قدرشناس ایران اسلامی به شرکت باشکوه در مراسم تشییع آن بزرگ مرد تاریخ معاصر، به سهم خود این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از درگاه الوهیت صبر و اجر خواستاریم.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید