دعوت بنز از مدیرفروش سایپا

ازافزایش قیمت وانت پراید گرفته تا افتتاح ناقص خط 7 مترو، سوژه طنزنویس این هفته شده اند.
دعوت بنز از مدیرفروش سایپا

#پنبه های صادراتی در حلیم
بازرسان تعزیرات پس از پایان گشت زنی در حلیم فروشی های کشور اعلام کردند:مردم نگران نباشند، پنبه های استفاده شده در حلیم ها، از نوع صادراتی بوده و در نتیجه کیفیت مرغوبی دارند. آنها در عین حال وجود پشم گوسفند در حلیم را تکذیب و اعلام کردند که پشم های مربوطه احتمالا متعلق به یک حیوان اهلی دیگر است.

#دعوت بنز از مدیرفروش سایپا
به دنبال افزیش قیمت یک میلیون و 100 هزار تومانی وانت پراید، شرکت بنز آلمان از مدیرفروش سایپا دعوت کرد تا با حضور در یک کارگاه آموزشی، قواعد و اصول فروش محصول را برای کارکنان این شرکت بازتعریف کند. مسوولان بنز در توضیح این اقدام خود عنوان کرده اند "ما مدتی است با وجود ارائه تخفیف و ایجاد شرایط بهینه برای مشتریان، با کاهش فروش محصول مواجه شده ایم؛ بنابراین وقتی خبر افزایش قیمت وانت پراید را شنیدیم، متوجه شدیم سایپا از فرمولی استفاده می کند که با وجود افزایش قیمت، با رشد تولید و فروش مواجه شده است؛ به همین دلیل از مدیرفروش محترم این شرکت درخواست کرده ایم با حضور در آلمان، این فرمول را در اختیار ما بگذارد."
گفته می شود مدیرفروش سایپا هنوز پاسخی قطعی به دعوت مسوولان بنز نداده است.

#محرومیت والیبال ایران از تماشاگران مرد
در پی حضور غیر مجاز دختران و زنان ایرانی در استادیوم محل برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال، فدراسیون جهانی این رشته، تمام بازی های تیم ملی والیبال را در مقابل حریفانش سه بر صفر اعلام کرد. آن طور که در سایت فدراسیون جهانی والیبال آمده است، تیم ملی والیبال ایران از حضور تماشاگران مونث محروم بوده و بنابراین نباید اجازه حضور زنان و دختران را در محل برگزاری مسابقات می داده و بنابراین به دلیل تخلف محرز در این مورد، ضمن بازنده شدن در تمامی مسابقات، از حضور تماشاگران مرد نیز محروم می شود.

#استعفای برخی مدیران شهرداری
همزمان با بالا گرفتن اعتراض ها به افتتاح ناقص مترو خط هفت، شهرداری تهران اعلام کرد هر روز یکی از مدیران این نهاد با حضور در مترو، پا به پای شهروندان خط عوض خواهد خواهند کرد. در اطلاعیه شهرداری پایتخت آمده که حضور مدیران و مسوولان در مترو خط هفت، قوت قلبی برای شهروندان بوده و از ترس آنها خواهد ریخت. شهرداری همچنین از شهروندان خواسته تا هنگام ورود به مترو خط 7، ترجیحا جعبه کمک های اولیه به همراه داشته و از چسبیدن به درها و آویزان شدن از میله ها خودداری کنند.
گفته می شود به دنبال انتشار این اطلاعیه، تنی چند از مدیران شهرداری درخواست استعفا کرده اند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید