دستگاه فروش خودکار ماشین‌های لوکس در سنگاپور

نمایشگاهی 15 طبقه ، ملقب به "بزرگترین دستگاه فروش خودکار ماشین های لوکس" در سنگاپور افتتاح شده است که به مشتریان خود اتومبیل های چند میلیون دلاری از جمله، فراری، بنتلی، لامبورگینی و پورشه را بصورت خودکار ارائه می دهد.
دستگاه فروش خودکار ماشین‌های لوکس در سنگاپور

به گزارش صنعت نویس، این مرکز توسط فروشندگان ماشین های دست دوم به نام اتوبان موتورز (ABM) و برگرفته از سیستم شاخه های موازی(شبیه جناغ ماهی) ساخته شده تا در برابر باد مقاومت فراوانی داشته باشد.حدود 60 اتومبیل لوکس در ویترین این نمایشگاه به چشم می خورد.

 

تابناک به نقل از Russia Today وسایل نقلیه عرضه شده در این نمایشگاه شامل اتومبیل های ورزشی لوکس، مدرن و کلاسیک می باشد که نمونه ای از مورگان 4+ ساخت 1955 نیز در این مکان به چشم می خورد.

 

به گفته این شرکت، مشتریان در طبقه همکف از یک صفحه نمایش لمسی استفاده کرده  تا ماشین دلخواه خود را انتخاب کنند. اتومبیل های انتخابی نیز در عرض یک الی دو دقیقه و با استفاده از یک سیستم بازیابی پیشرفته برای مشتریان حاضر می شود.

 

گری هنگ، مدیر کل شرکت ساختمان سازی ABM اذعان کرد، سیستم فروش خودکار اتومبیل با هدف استفاده بهینه از فضا در کشور هایی همانند سنگاپورطراحی شده است.

 

وی در گفت و گویی با رویترز خاطر نشان کرد، ما به دنبال پاسخگویی به نیازهایمان در زمینه نگهداری از اتومبیل بودیم و همزمان می خواستیم خلاق و نوآور باشیم. همچنین افزود، توسعه دهندگان علاقه دارند تا از سیستم مدیریت انبار خودرو، در زمینه پارکینگ طبقاتی نیز استفاده کنند.

 

شرکت آمریکایی کاروانا(Carvana) نیز با استفاده از برج های خودکار، دست به فروش اتومبیل های دست دوم زده است. در ماه مارچ، این شرکت یک مرکز هشت طبقه و با ظرفیت 30 خودرو را در سن آنتونیو، تگزاس، تاسیس کرد. در مجموع، این شرکت دارای 4 شعبه در سراسر آمریکا می باشد که اولین آن در اواخر 2015 افتتاح شده بود. مشتریان این شرکت می توانند با انداختن یک سکه در صندوق سیستم خودکار فروش ماشین، اتومبیل خریداری شده خود را انتخاب کرده یا درب منزل تحویل بگیرند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید