دردسرهای مشتریان ساینا

این روزها خودروی ساینا در حالی به فروش می‌رسد که هنوز شبکه تأمین قطعات این خودرو مجهز نشده و مردم برای تعمیر این خودرو سرگردانند ، برای تعمیر خودروی صفر اجرت ۴میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی هم از مردم گرفته می شود.
دردسرهای مشتریان ساینا

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سرگردانی مردم در بخش خدمات پس فروش خودرو داستانی است که مردم هر روز با آن روبه رو بوده و خبری از سروسامان دادن به آن توسط شرکت های خودروسازی هم نیست. این در حالی است که خودروسازان در قبال فروش خودرو باید در دوره گارانتی و حتی بعد از آن تعهدات خود را نسبت به مشتریان خود انجام دهند.

در چند روز اخیر برخی شهروندان در تماس با این خبرگزاری گله‌هایی را از نبود قطعات خودروی ساینای شرکت سایپا مطرح کرده‌اند که براساس این شکایات شرکت بهانه‌های مختلفی در نبود قطعات این خودرو مطرح و جوابگوی درخواست مشتریان در تعمیر خودروها نیست.

یکی از این شهروندان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم می‌گوید: در بهمن ماه سال گذشته با کلی قرض و قوله ماشین پراید خودم را فروخته و یک خودروی ساینا خریداری کردم، متأسفانه در 28 اسفند ماه سال گذشته در جاده با گارد ریل تصادف کرده و مجبور شدم یک میلیون تومان خسارت پرداخت کنم.

وی با بیان اینکه در 29 اسفند ماه ماشین خود را به یکی از تعمیرگاه‌های سایپا بردم، افزود: به خاطر عجله‌ای که برای تعمیر خودرو داشتم اصرار زیادی برای تحویل سریع خودرو داشتم و قرار شد شرکت اجرت 4 میلیون و 500 هزار تومانی را دریافت و خودرو را در اسرع وقت تحویل دهد.

وی تصریح کرد: البته قرار شد با دریافت این اجرت، خودرو تا پایان تعطیلات نوروزی تعمیر شود  اما وقتی 5 فروردین ماه تماس گرفتیم اعلام کردند شرکت تعطیل بوده و بعد از  تعطیلات  امکان دریافت قطعات خودرو از شرکت وجود دارد.

این شهروند با اعلام اینکه متوجه شدیم نمایندگی علی رغم تمام وعده ها در 19 فروردین درخواست قطعه از شرکت سایپا کرده است، گفت: در این تصادف جلوبندی خودروی من خراب شد و شرکت قرار بود ظرف چند روز آن را تعمیر کند اما هنوز ما را سرگردان کرده و جواب مناسبی نمی دهند این در حالی است که ما بیعانه 1 میلیون تومانی را بابت اجرت پرداخت کرده و قرار شد بعد از تعمیرات پول قطعات را هم دریافت کنند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید