اسنپ در قزوین و بندرعباس هم راه اندازی شد

دامنه فعالیت اسنپ گسترده تر شد

اسنپ به سرعت در حال تلاش برای افزایش شهرهایی است که در آنها به شهروندان خدمات رسانی می‌کند و اکنون بر اساس گزارش همین سازمان، تعداد شهرهای فعال این سامانه به ۱۴ شهر رسیده است.
دامنه فعالیت اسنپ گسترده تر شد

به گزارش صنعت نویس، رشد توسعه اسنپ در چند ماه اخیر با توجه فعالیت‌های تپ‌سی و حضور یک شرکت بین‌المللی چون ماکسیم، بیش از پیش شده و امروز این سامانه خبر از راه‌اندازی سرویس خود در شهرهای قزوین و بندرعباس می‌دهد.

این شرکت که به گفته «ژوبین علاقبند»، نایب رییس هیات مدیره اسنپ، در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت فعال در بستر اینترنت در خاورمیانه است، در کنار رشد فعالیت خود به مسائل ایمنی مسافرین هم توجهی جدی‌تر کرده و در حال حاضر تنها سامانه هوشمند حمل‌ونقل در ایران است که از قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن در آن رونمایی شده است.

آنطور که «علاقبند» در نشست خبری هفته گذشته اسنپ عنوان کرد، اسنپ در تهران به شکل روزانه بیش از ۱ میلیون درخواست سفر دارد اما این سامانه اکنون در حال توجه به بازار شهرستان‌هاست و در اصفهان و شیراز به ترتیب ۷۵ و ۶۵ هزار سفر را به شکل روزانه ثبت می‌کند.

ساکنین دو شهر قزوین و بندر عباس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه «راهنمای اسنپ برای قزوین و بندرعباس» مراجعه کنند. کاربران اسنپ در دو شهر قزوین و بندرعباس می‌توانند با وارد کردن کد تخفیف QB-Salam، اولین سفر خود را رایگان انجام دهند.

منبع:دیجیاتو

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید