لوکسژن هم می آید

خودرو لوکس تایوانی در راه ایران

در ادامه ورود خودروسازان خارجی به ایران پس از برجام، این بار یک شرکت تایوانی به نام لوکسژن نیز راه بازار خودرو کشور را در پیش گرفت.
خودرو لوکس تایوانی در راه ایران

به گزارش خبرنگار صنعت نویس،یک شرکت داخلی به نام آرمان موتور کویر با اخذ مجوزهای لازم، نمایندگی واردات، فروش و خدمات پس از فروش لوکسژن به دست گرفته و از سه ماه سوم سال جاری، خودروهای این برند تایوانی را وارد کشور خواهد کرد.
در این مورد، فرزین ترکی پور مدیرعامل آرمان موتور کویر گفت: لوکسژن برندی تایوانی است که از سال 2009 فعالیت خود را در بازار خودروی جهان آغاز کرده و قصد دارد به واسطه همکاری مشترک با خارجی ها، راه پیشرفت را طی کند.وی با بیان اینکه لوکسژن تا امروز 6 محصول به بازار جهانی معرفی کرده، افزود:دو مدل از این خودروها در کلاس سدان قرار دارند و چهار مدل دیگر را شاسی بلندها و ون ها تشکیل می دهند.
ترکی پور ادامه داد:بازار اصلی این برند در چین است، با این حال لوکسژن به کشورهایی مانند عمان، ویتنام، جمهوری دومینیکن، اروپای شرقی و روسیه نیز صادرات دارد.
مدیرعامل آرمان موتور کویر در مورد برنامه این شرکت برای تولید محصولات لوکسژن گفت: برنامه های جدی و طولانی مدت داریم و قطعا در آینده خط تولید این برند را در ایران راه اندازی خواهیم کرد. همچنین برای خدمات پس از فروش نیز ابتدا در شهرهای بزرگ و سپس در سایر شهرها نمایندگی این برند را راه اندازی خواهیم کرد.
اما عقیل مصطفایی، مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر نیز در مورد مشخصات فنی محصولات لوکسژن گفت: دو خودرو U6 توربو و S3 اولین مدل هایی از این برند هستند که تا چند ماه آینده وارد ایران خواهند شد. به گفته وی، لوکسژن U6 توربو یک خودرو کراس اوور شهری به شمار می رود که مجهز به یک موتور 4 سیلندر خطی با حجم 1.8 لیتر، 16 سوپاپ است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع 6 دنده اتوماتیک بوده و قدرت موتورش نیز 170 اسب بخار برآورد می شود.
مصطفایی افزود: لوکسژن U6 مجهز به فناوری هوشمند ارتباطات چند رسانه ای سری Think+ ساخت شرکت HTC، فناوری هوشمند دید عقب با قابلیت نمایش بصری 360 درجه پیرامون فناوری هوشمند و اتوماتیک پخش تصاویر از زوایا و نقاط کور انتهای خودرو، سیستم بهینه سازی راندمان حرکت و مصرف سوخت، قابلیت فرمان پذیری صوتی و در صندوق عقب برقی است.
مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر در مورد تجهیزات ایمنی لوکسژن U6 گفت: سیستم ترمز برقی، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کمکی ترمز، سیستم ضد هرزگردی، سیستم پایداری الکترونیکی، ایربگ راننده، سرنشین جلو، پرده ای جانبی و ... نمونه هایی از تجهیزات به کار رفته در این خودرو هستند.
مصطفایی ادامه داد: S3 مدل دومی که با این برند وارد ایران می شود، یک خودرو سدان کامپکت با موتور 4 سیلندر خطی به حجم 1556 سی سی، 16 سوپاپ با حداکثر قدرت 116 اسب بخار و حداکثر گشتاور 150 نیوتون متر است.
به گفته مسوولان آرمان موتور کویر، خودروهای لوکسژن با قیمتی بین کمتر از 150 میلیون تومان، طی سه ماه سوم امسال روانه بازار خودرو کشور خواهند شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید