خودروهای هندی هم به ایران آمدند+تصویر

با رونمایی رسمی در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، پای خودروهای هندی نیز به بازار کشور باز شد. بر این اساس، محصولات ماهیندرا از سال آینده توسط شرکت عظیم خودرو در بازار ایران عرضه خواهند شد.
خودروهای هندی هم به ایران آمدند+تصویر

به گزارش صنعت نویس، در دومین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران از خودروهای هندی که قرار است به زودی وارد بازار ایران شده و در آینده در استان لرستان تولید شوند، رونمایی شد. شرکت عظیم خودرو در نمایشگاه خودرو از سه خودرو ایکس یو وی ٥٠٠، کی یو وی ١٠٠ و پیکاپ اسکورپیو رونمایی کرد.
در این مراسم، علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از این خودروها اظهار امیدواری کرد که این خودرو به کشورهای توسعه یافته صادر شود و گفت: در تولید این خودروها باید استاندارد حفظ و ارتقا یابد و هرچه سریع‌تر نسبت به داخلی‌سازی آنها نیز اقدام شود.
همچنین بابک وطن‌خواه، مدیرعامل شرکت عظیم خودرو نیز در ادامه این مراسم با اشاره به ورود ماهیندرا به صنعت دنیا اظهار داشت: در حال حاضر گردش مالی این شرکت حدود ١٨ میلیارد دلار است.
او ادامه داد: در قرارداد عظیم خودرو با ماهیندرا، تولید همه محصولات این شرکت پیش‌بینی شده و بر این اساس تولید سه خودرو از سال آینده در عظیم خودرو آغاز خواهد شد.
وطن خواه افزود: از امضای قرارداد تا شروع تولید بازه ١١ ماهه خواهیم داشت و با گشایش ثبت سفارش، تعداد محدودی خودروی کامل بر اساس تعهدات وارد می‌شود.
رضا عظیمی رییس هیات مدیره عظیم خودرو نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد: که با همکاری دولت و مجلس روند تولید این خودروها به زیر ٨ ماه برسد
وی گفت: تولیدات جدید این شرکت در رنج قیمتی ٥٠ تا ٦٠ میلیون تومان با تیراژ هفت تا ١٠ هزار دستگاه خواهد بود. او رنج قیمتی پیکاپ این شرکت را ٨٠ تا ٩٠ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: این شرکت سال‌ها خدمات پس از فروش سایر برندها را ارائه کرده و حال نوبت ارائه خدمات پس از فروش نشان‌های این شرکت است.

افزودن نظر جدید