خط توليد آزمايشي دنا پلاس توربو شارژ اتوماتيك راه اندازي شد

در آستانه چهل و يكمين سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي،‌ موفقيت و دستاورد ديگري در كارنامه فعاليت‌هاي ايران خودرو افزوده شد. امروز 16 بهمن ماه 98، خط توليد آزمايشي محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتيك با حضور وزير صنعت،‌ معدن و تجارت و وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به بهره برداري رسيد.

خط توليد آزمايشي دنا پلاس توربو شارژ اتوماتيك راه اندازي شد
ايكوپرس- خط توليد دناپلاس توربوشارژ اتوماتيك تا پايان امسال به مرحله توليد انبوه خواهد رسيد. هدف توليد سال آينده اين خودرو 200 هزار دستگاه است.
درحال حاضر براي توليد و عرضه محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتيك،‌ ظرفيت خط موتور اي.اف.7 به توليد روزانه 800 موتورافزايش يافته و درنظر است تا ظرفيت توليد سالن بدنه سازي دناپلاس نيز از روزانه 100 به 300 دستگاه افزايش يابد.
گفتني است،‌ محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتيك با حجم موتور 1700 سي.سي داراي حداكثر توان موتور 150 اسب بخار در 5500 دور در دقيقه و حداكثر گشتاور 215 نيوتن متر در 2200 تا 4800 دور در دقيقه،‌ داراي استانداردهاي آْلايندگي يورو 5 بوده و رانندگي مطلوبي را براي كاربران فراهم خواهد كرد. اين خودرو از مجهزترين و به روز ترين امكانات و تجهيزات ايمني و رفاهي بهره مند است و راحتي و اطمينان را براي رانندگان به ارمغان مي آورد.
در مجموع، طراحي جذاب، چراغ هاي دي‌‌لايت، امكانات رفاهي و آپشن‌هاي متناسب، كيفيت بالاي ساخت و قدرت بالاي موتور از جمله جاذبه‌هاي محصول دناپلاس توربوشارژ توماتيك براي مشتريان به حساب مي آيد.
پيش بيني مي شود،‌ با برنامه ريزي در تامين و توليد اين خودرو مورد پسند مشتريان، تعهدات ايجاد شده در سال آينده در موعد مقرر به اجرا گذاشته شده و خودروها به دست مالكان برسد.
ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید