خوزستان تشنه است

خشم و اعتراض مردم خرمشهر به بی آبی و شوری آب

 خرمشهر جمعه ی متفاوتی را با سه تجمع تجربه کرد. شهروندان مناطق مختلف خرمشهر امروز در سه نوبت با تشکیل تجمعات اعتراضی نسبت به وضعیت آب شرب خرمشهر، اعتراض کردند.
خشم و اعتراض مردم خرمشهر به بی آبی و شوری آب

به گزارش صنعت نویس، تجمع اول ساعت ۱۱صبح روبه روی مسجد جامع خرمشهر بود عده ی کثیری از مردم را با وجود گرمای طاقت فرسا به زیر آفتاب کشانده بود. دست نوشته ها و شعارهای اعتراض آمیز باعث شد فرماندار شخصا به میان معترضان آمده و علی رغم شعارهای علیه او ، ضمن ارائه توضیحات ، مردم را به آرامش دعوت کند.

تجمع دوم دقایقی بعد در محل برپایی نماز جمعه و در حضور امام جمعه خرمشهر صورت گرفت. معترضین ضمن اصرار بر مواضع خود خواستار کنار رفتن مسولین این بحران شدند و بهبود وضعیت آب را مهمترین خواسته ی خود خواندند

سومین، آخرین و بزرگترین تجمع اما عصر جمعه ساعت ۷ در میدان مطهری (مرکز شهر) صورت گرفت. حضور نیروی انتظامی بصورت جدی جهت کنترل جمعیت و جلوگیری از بروز خشونت ضمن خویشتنداری و رفتار متعادل قابل توجه بود. عبور و مرور وسایل نقلیه مختل گشت و تا پایان شب ادامه داشت. منتقدین به این وضعیت دبه های خالی آب و دستنوشته های زیادی به همراه داشتند و خواستار رفع فوری بحران بودند.

مردم، ضمن بیان انتقاد و اعتراض خود نسبت به عملکرد مسوولین از موج سواری سیاسی و جهت گیری های مغرضانه بدور بودند. این تجمعات بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

 

منبع:عصر ایران

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید