خرید خودروی ارزان ضرر است

مدیرعامل بهمن دیزل گفت: در مواقعی مردم تصور می‌کنند با خرید خودروی ارزان سود کسب کرده اند در حالی که هزینه های استفاده از آن برای مردم زیاد است.

به گزارش تسنیم، میر حکیم حسینی با اشاره به اینکه برای خرید کالای سرمایه ای علاوه بر هزینه خرید خودرو باید هزینه های استفاده آن نیز مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: هزینه  تعمیر و نگهداری را می توان از مهم ترین هزینه‌ها به شمار آورد.

وی افزود: هزینه عدم النفع به عنوان یک هزینه پنهان و بزرگ که ناشی از استفاده نکردن از کالا است نیز بسیار اهمیت دارد  بنابراین اطمینان خاطر نسبت به اینکه خودروی تجاری با مشکل خرابی و بلا استفاده ماندن برای چند روز روبه رو نمی‌شود بسیار حایز اهمیت است و ما به دنبال آن هستیم که خریداران دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

مدیرعامل بهمن دیزل اضافه کرد: در مواقعی مردم تصور می‌کنند با خرید یک خودروی ارزان سود کسب کرده اند در حالی که هزینه‌های استفاده  از این خودرو به طور حتم برای آنها مشکلات زیادی را به وجود می آورد. در خودروهای تجاری بحث اطمینان خاطر باید مورد توجه خریداران باشد.

وی در گردهمایی مشتریان کامیونت ایسوزو با پیمایش بیش از یک میلیون کیلومتر گفت: خودروهای سواری به طور معمول سالانه حدود 40 هزار کیلومتر پیمایش دارند و اگر مبنای محاسبه را این عدد در نظر بگیریم پیمایش یک میلیون کیلومتر به معنای استفاده از خودرو برای بیش از 25 سال مداوم بوده و این در حالی است که این خودروهای تجاری بیش از 8 سال کار کردند بدون آنکه نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشند.

همچنین گودا مدیر فروش منطقه‌ای ایسوزو ژاپن، از عرضه محصول جدید 26 تن این شرکت در آینده نزدیک به بازار ایران خبر داد و گفت: شرکت ایسوزو هم‌اکنون در 36 کشور جهان از جمله ایران خط تولید داشته و در بیش از 40 کشور رتبه نخست بازار را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر هم بیش از 70 درصد از سهم بازار کامیونت در ایران به محصولات  بهمن اختصاص دارد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید