خروج 28 میلیارد تومان از حساب سازمان بازنشستگی شهرداری

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به خبر منتشره مبنی بر خروج 28 میلیارد تومان از حساب این سازمان واکنش نشان داد و گفت: اطلاعات منتشر شده در این خصوص کاملا غلط است.

به گزارش ایرنا مصطفی منتظرالمهدی گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران براساس اطلاعات ناقص و نادرست، این موضوع را مطرح کرده است.

«رحمت الله حافظی عضو شورای شهر تهران در جلسه هفته گذشته شورا اعلام کرد که در سازمان بازنشستگی شهرداری تهران برخی حساب‌ها بدون رعایت ضوابط و مقررات افتتاح شده و طی چند روز گذشته 28 میلیارد تومان از این حساب برداشت شده و به حساب‌های سازمان شهرداری واریز نشده است».

وی اظهار کرد: متاسفانه عده ای برای معامله با گروه های جدید مدیریت شهری اطلاعات غلط به اعضای شورا می دهند و قصد دارند عملکرد مدیریت شهری تهران را زیرسئوال ببرند.

وی با تأکید بر اینکه افتتاح حساب براساس آیین نامه های مالی و قانون انجام می شود گفت: واریز و برداشت وجه از حساب های بانکی امر طبیعی است و این گونه نیست که پول در حساب مانده و خارج نشود.

منتظرالمهدی افزود: سالانه مبلغی حدود 500 میلیارد تومان بابت هزینه بیمه، حقوق و موارد دیگر دراین سازمان صرف می شود.
مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران بر پیگیری قضایی این موضوع و همچنین برخورد با منتشر کنندگان اطلاعات غلط تأکید کرد.
در همان جلسه ناصر امانی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: افتتاح حساب توسط سازمان بازنشستگی شهرداری تهران حدود 10 سال قبل انجام شده و اساسا افتتاح حساب توسط سازمان‌های شهرداری هیچگاه منوط به اخذ مجوز از شورای شهر تهران نبوده است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید