در نظرسنجی سایت صنعت نویس مشخص شد

خبرنگاران برتر حوزه خودرو در سال 96

در نظرسنجی سایت صنعت نویس از مدیران ارتباطات، کارشناسان، مسوولان و فعالان صنعت خودرو، خبرنگاران برتر حوزه خودروسازی کشور در سال 96 انتخاب شدند.
خبرنگاران برتر حوزه خودرو در سال 96

به گزارش صنعت نویس،در این نظرسنجی که بیش از 60 نفر از مدیران ارتباطات، کارشناسان، مسوولان و فعالان صنعت خودرو در آن شرکت کردند، آقایان حسین مزاریان، سید رضا حسینی، احمد بروغنی، امین آزاد، محسن آل طاها، حمیدرضا غریب، امیرحسین برخورداری،علیرضا بهداد،مجید معتمد و همچنین خانم ها عسل داداش لو، مرجان شهریاری، مهناز رستمی و مرجان اسلامی فر توانستند در بخش های مختلف و در بین 61 خبرنگار و فعال رسانه ای (مدیرمسوول) در حوزه خودرو، عناوین برتر را به دست بیاورند.

شرکت کنندگان در نظرسنجی سایت صنعت نویس، با توجه به سه شاخص "نقد منصفانه"، "سرعت انتقال خبر" و "نوع نگارش" نفرات منتخب خود را اعلام کردند و بر این اساس، 10 خبرنگار برتر، بهترین فعال رسانه ای (مدیرمسوول)، برترین خبرنگاران در بخش رسانه های مکتوب (روزنامه ها و مجلات) و همچنین نفرات برتر در خبرگزاری ها و البته سایت های خودرویی، انتخاب شدند.

بر این اساس، آقای حسین مزاریان از سایت تخصصی پرشین خودرو با کسب بیشترین رای، به عنوان برترین خبرنگار حوزه خودرو در سال 96 انتخاب شد. همچنین آقایان رضا حسینی از سایت خودروکار در جایگاه دوم قرار گرفت و پس از وی نیز آقای احمد بروغنی از سایت تخصصی خودرونویس، عنوان سومین خبرنگار برتر در سال 96 را به خود اختصاص داد. جایگاه چهارم اما به امین آزاد به عنوان خبرنگار مستقل حوزه خودرو رسید و خانم عسل داداش لو نیز از سایت خودروکار، صاحب عنوان پنجم شد.

در رده های ششم تا نهم نیز به ترتیب آقای علیرضا بهداد از سایت خودرونامه، خانم مرجان شهریاری از روزنامه دنیای اقتصاد،آقای حمیدرضا غریب از سایت عصر ایران و خانم مهناز رستمی از سایت تخصصی خبرخودرو جای گرفتند. طبق آرای واصله اما به دلیل یکسان بودن تعداد رای ها، خانم ها مرجان اسلامی فر از روزنامه ایران و نرگس رسولی از سایت خودرونگاران و روزنامه اعتماد به همراه آقای مجید معتمد مشترکا رده دهم را در جدول رده بندی خبرنگاران برتر حوزه خودرو، به خود اختصاص دادند.

 

خبرنگاران برتر حوزه خودرو در سال 96

1-حسین مزاریان از سایت پرشین خودرو

2-رضا حسینی از سایت خودروکار

3-احمد بروغنی از سایت خودرونویس

4-امین آزاد (خبرنگار مستقل)

5-عسل داداش لو از سایت خودروکار

6-علیرضا بهداد از سایت خودرونامه

7-مرجان شهریاری از روزنامه دنیای اقتصاد

8-حمیدرضا غریب از سایت عصر ایران

9-مهناز رستمی از سایت خبرخودرو

10-مرجان اسلامی فر (روزنامه ایران) مشترکا با نرگس رسولی (روزنامه اعتماد و سایت خودرونگاران) و مجید معتمد (ایسنا)

 

خبرنگاران برتر خودرو در روزنامه ها

اما در نظرسنجی انجام شده، 5 خبرنگار برتر حوزه خودرو در بخش روزنامه ها نیز انتخاب شدند که اسامی آنها به ترتیب در ذیل آمده است.

1-مرجان شهریاری از روزنامه دنیای اقتصاد

2-مرجان اسلامی فر از روزنامه ایران

3-نرگس رسولی از روزنامه اعتماد

4-علی ابراهیمی از روزنامه همشهری

5-علی طجوزی از روزنامه دنیای خودرو 

 

خبرنگاران برتر در خبرگزاری ها

در بین خبرنگاران مشغول در خبرگزاری ها نیز پنج نفر برتر به شرح ذیل انتخاب شدند.

1-مجید معتمد از خبرگزاری ایسنا

2-نرگس نیک ضمیر از خبرگزاری فارس

3- آمنه هادی پور از خبرگزاری تسنیم

4-بسیم لاله از خبرگزاری ایلنا

5-محبوبه فکوری از خبرگزاری مهر

 

نفرات برتر در سایت های تخصصی

طبق نظرسنجی انجام شده، خبرنگاران برتر خودرو در حوزه سایت های تخصصی نیز به شرح زیر انتخاب شدند.

1-حسین مزاریان از سایت پرشین خودرو

2-احمد بروغنی از سایت خودرونویس

3-عسل داداش لو از سایت خودروکار

4-علیرضا بهداد از سایت خودرونامه

5-مهناز رستمی از سایت خبرخودرو 

 

خبرنگار برتر در مجلات خودرویی

اما در بخش مجلات خودرویی نیز آقای امیرحسین برخورداری از مجله خودرو امروز توانست با کسب آرای بیشتر نسبت به رقبا، عنوان برتر در این حوزه به دست بیاورد.

 

برترین فعال رسانه ای در حوزه خودرو

در نهایت اما در بین فعالان رسانه ای (مدیران مسوول) مشغول به کار در حوزه خودرو نیز بیشترین آرای اخذ شده از شرکت کنندگان در نظرسنجی، به آقای محسن آل طاها از سایت تخصصی خودروبانک اختصاص یافت. طبق آرای واصله، نفرات برتر در این بخش به شرح ذیل هستند.

1-محسن آل طاها از سایت خودروبانک

2-خشایار نظریان از روزنامه دنیای خودرو

3-اصغر خسروی از سایت عصر خودرو و مجله خودرو امروز

 

برخی چهره های شرکت کننده در نظرسنجی

اما از جمله چهره هایی که در نظرسنجی صنعت نویس شرکت کردند، می توان به  منوچهر منطقی،مدیرعامل سابق ایران خودرو، امیرحسین قناتی، معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت، داوود میرخانی رشتی، مشاور انجمن خودروسازان، محمدرضا نجفی منش رییس انجمن صنایع همگن قطعه، احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان، سعید مدنی، مدیرعامل سابق سایپا، محمدرضا معتمد، مدیرعامل ایکاپ، اشکان گلپایگانی، مدیرعامل شركت isqi، علی دماوندی، ارتباطات ایدرو، محمدرضا انواری، ارتباطات ایران خودرو، عقیل مصطفایی، مدیر فروش و بازاریابی آرمان موتور، ، مریم قاسمی، ارتباطات سازمان ملی استاندارد، آرش محبی نژاد، دبیر انجمن همگن صنایع قطعه سازی، سارا لقایی ، ارتباطات رنوپارس، حسن کریمی سنجری، کارشناس خودرو،  حامد راستگو، ارتباطات زامیاد، امید کرمی، ارتباطات سایپادیزل، مریم کربلایی ارتباطات گروه بهمن، فرزاد صالحی از هلدینگ ناصح، سعید تاجیک، معاون شركت isqi، فربد زاوه، کارشناس خودرو، علی مصریان، مدیر ارتباطات سابق ایران خودرو، کیارش افشاریان، ارتباطات رامک خودرو و عبداله بابایی قائم مقام مهرکام پارس اشاره کرد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید