حمله تند جهانگیری به قالیباف: تحمل کنید یکی بیاید رقیب شما شود

روحانی به ادعای قالیباف درباره اینکه دولت مدعی ایجاد 4 میلیون شغل بوده است واکنش نشان داد.

 

به گزارش خبرآنلاین، حسن روحانی چهارمین کاندیدایی بود که پشت تریبون قرار گرفت تا به سوال مجری پاسخ بدهد. وی در پاسخ به این سوال که «مشکل ازدواج جوانان را ناشی از چه علتی می‌دانید و برنامه شما برای قشر جوان چیست؟» اظهار کرد: امروز مشکلاتی در زمینه ازدواج جوانان وجود دارد . اولین مشکل عدم وجود اشتغال است. به طورکلی برای حل این مشکل و مشکلات شببیه به آن باید در جامعه امید به آینده ایجاد شود.

این سخنان روحانی با نقد قالیباف روبرو شد که گفت: شما در آغاز دوره قول دادید که 4 میلیون شغل را ایجاد کنید.

در این جای مناظره روحانی به میان سخنان قالیباف آمده و گفت: یک سایت گمنامی می زند و یک روزنامه هم نقل می کند و شما هم از آن ها نقل می کنید و من هیچوقت هم چنین قولی ندادم این دروغ محض هست.

قالیباف خطاب به روحانی گفت: شما تحمل کنید اتفاقی نمی افتد.حتما، امید مهم است اما واقعا امروز افسردگی در جامعه ما چقدر شده است امروز شرایط بر اساس آمار دولت غیرقابل قبول شده است؟ شما می گویید زندگی خوش هست، شما مردم عزیز حستان این است که کسب و کار رونق یافته است آیا در ذهن شما هست که اشتغال ایجاد شده است.

بعد از قالیباف، جهانگیری به کنایه از قالیباف گفت: شما تحمل داشته باشید که یکی بیاید رقیب شما شود!

وی خطاب به قالیباف گفت: چه کسانی به سفارت عربستان سعودی حمله کردند. ما نمی توانیم به سفارت حمله کنیم . حمله کنندگان به سفارت عربستان سعودی در ستاد کدام کاندیدا فعالیت می کنند. چه کسی به عاملان حمله به سفارت عربستان پول دادند. حمله به سفارت عربستان سعودی باعث شد سفر گردشگران شیعه به ایران قطع شود

روحانی هم در بخشی از سخنان تکمیلی اش گفت: من اگر نخواستم آقای قالیباف به حرف ادامه ندهد، برای این بود که به گناهش افزوده نشود. چون یک حرف دروغ بود. وگرنه همه وقت ما برای ایشان!

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید