حمله‌ تروریستی دالاهو از زبان فلاحت‌پیشه

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو با بیان اینکه حال عمومی‌اش بعد از حادثه تروریستی روز گذشته خوب است گفت: نگرانی ما از زخمی شدن فرماندار دالاهو بود که با توجه به جراحی صورت گرفته بر روی ایشان و اعلام پزشکان خطر رفع شده است.

حشمت‌الله فلاحت ‌پیشه در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی گفت: روز گذشته در منطقه مرزی ریجاب حادثه تروریستی توسط گروهی از ضدانقلابیون انجام شد و به موجب آن به مدت هفت دقیقه خودروی ما و جمعی از مدیران کرمانشاه را به رگبار بستند که متأسفانه دو جوان یعنی راننده و نیک عزم، کارشناس دامپزشکی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: در جریان این حادثه تروریستی اکبری، فرماندار دالاهو نیز زخمی شد که امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت و طبق اعلام پزشکان خطر رفع شده است. جراحت وارد شده به بنده نیز سطحی است و جای نگرانی وجود ندارد. دو نفر دیگر از همراهان ما بختیاری، کارشناس دامپزشکی و افضلی، مدیرکل شیلات استان نیز مجروح شدند که حال عمومی آنها خوب است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد شناسایی عاملان این حمله گفت: بنده اطلاعی ندارم که تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را به عهده گرفته باشند اما نحوه حمله و کمین کردن این افراد نشان می‌دهد که آنها از بیرون از کشور بوده‌اند.

وی توضیح داد: نحوه حمله آنها اینگونه بود که در جایی کمین کرده و خودرویشان را آتش زدند و سپس خودروی ما و مدیران کرمانشاه را به رگبار بستند؛ نوع حمله‌ای که یادآور زمان جنگ به خصوص حمله به فرمانداران نظامی است. این تروریست‌ها بعد از حمله از مرز گریختند که تمامی اینها نشان می‌دهد آنها ربطی به داخل نداشته و عامل بیرونی دخیل بوده است.

فلاحت پیشه ادامه داد: از آنجا که نیروی نظامی همراه ما نبود مردم منطقه اعم از شیعه و سنی به کمک ما آمدند. بنده تا زمانی که آخرین شهید را منتقل کردم در صحنه ماندم و این مردم بودند که با خودروهای شخصی مجروحان و شهدا را به بیمارستان اعزام کردند.

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو با تأکید بر اینکه مولفه‌های امنیتی در دالاهو از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: با توجه به اینکه در آستانه سفر دولت هستیم این اقدام تروریستی انجام شده است، اما این تمام ابزار آنها برای ایجاد ناامنی است و چون این منطقه لب مرز است می‌توان احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی را داد؛ اقدام تروریستی که از سوی افراد خارج از ایران رخ داده است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید