حق تردد شهروندان هرمزگاني با خودروهاي مناطق آزاد

نماينده مردم شرق هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: با راه اندازي نيروگاه سيريك و پالایشگاه كوه مبارك بيش از ٣ هزار نفر از جوانان هرمزگاني مشغول به كار مي شوند.
به گزارش ايسنا، حجت الاسلام سيد مصطفي ذوالقدر در جمع مردم شهرستان رودان، افزود: حوزه شرق هرمزگان از پهناورترين حوزه هاي انتخابيه مي باشد كه ضرورت دارد تعداد نمايندگان اين حوزه به دو نماينده افزايش پيدا كند.     
 
وي تصريح كرد: اين موضوع در مجلس مطرح و تصويب شده است و پس از تاييد شوراي نگهبان اجرايي مي شود و در انتخابات مجلس شوراي اسلامي آينده حوزه شرق هرمزگان دو نماينده خواهد داشت.     
 
نماينده مردم رودان، ميناب، سيريك، جاسك و بشاگرد در مجلس شوراي اسلامي به خدمات انجام شده دولت در استان نيز اشاره كرد و گفت: دولت تدبير و اميد خدمات مهم و ارزشمندي را در سطح استان هرمزگان انجام داده است كه شايسته تقدير مي باشد اما نياز است كه در حوزه اشتغال فعاليت هاي بيشتري صورت بگيرد.             
 
حجت الاسلام ذوالقدر افزود: با راه اندازي نيروگاه سيريك و پالايشگاه كوه مبارك جاسك بيش از ٣ هزار نفر از جوانان هرمزگاني مشغول به كار خواهند شد.     
 
وي خاطر نشان كرد: در تمام دوران خدمتم يكي از مسائلي كه هميشه از آن رنج برده ام و دغدغه مهمي براي من بوده است مسئله بيكاري جوانان بوده است و دولت نيز بايد توجه ويژه اي به بحث اشتغال جوانان داشته باشد.     
 
نماينده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت به پيگيري بدهي و مشكلات كشاورزان منطقه، در مجلس و ديدار با وزير جهاد كشاورزي اشاره كرد و گفت: با پيگيري هاي انجام شده از طريق مجلس و ديدار با وزير خوشبختانه بيمه معوقه كشاورزان هرمزگاني پرداخت شد و در خصوص بدهي آن ها نيز سود و دير كرد وام هاي كشاورزان نيز بخشيده شد كه خبر بسيار خوبي براي كشاورزان منطقه بود كه توسط دولت صورت گرفت.     
 
ذوالقدر در پایان به ديگر پيگيري هاي خود در مجلس اشاره كرد و افزود: مسئله ي ديگري كه در مجلس در حال پيگيري مي باشم و سه شنبه هفته آينده نيز در نطق خود در مجلس اشاره خواهم  كرد، بحث تردد عبور و مرور خودروهاي پلاك قشم در سطح استان است كه شهروندان هرمزگاني نيز حق دارند همچون مردم خوزستان و آبادان با خودروهاي مناطق آزاد در سطح استان تردد كنند.   

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید