جنجال یک مراسم تلویزیونی در فضای مجازی

این هفته مراسمی در صداوسیما برگزار شد که بازتاب زیادی در فضای مجازی پیدا کرد و دستمایه کنش و واکنش‌های مختلفی قرار گرفت.

به گزارش صنعت نویس،طی این مراسم صداوسیما از خانواده‌هایی با چهار فرزند به بالا تجلیل کرد و حمید شاه آبادی معاونت سیما هم طی یک سخنرانی به مدح این اتفاق در میان کارکنان صداوسیما پرداخت و خواستار پرداخت به فرزندآوری در سریال‌ها شد.

شاه آبادی در این مراسم گفته بود: «رسانه ملی مأموریت جدی دارد تا الگوی خانواده اسلامی – ایرانی را معرفی کند؛ بنابراین لازم است نمایش خانواده‌هایی با چهار فرزند و سایر مولفه‌های خانواده مطلوب در برنامه سازی و سریال‌ها، به طور جدی مورد توجه قرار گیرد. سریال «دودکش ۲» با رویکرد خانواده محوری و چند فرزندی نمونه موفقی است.»

شاه آبادی از این حیث از فصل دوم سریال «دودکش» یاد کرد که به این قضیه توجه کرده است. فصل اول «دودکش» حدود ۹ سال پیش روی آنتن رفت و حالا با گذشته یک فاصله ۹ ساله از فصل اول و فاصله چند ساله از سریال «پادری» که با نام دیگر اما با قصه همان قالیشویی و همان بازیگرها روی آنتن رفت دو خانواده این سریال هر یک صاحب فرزند دیگری هم شده بودند.

این مراسم البته از طرف امور بانوان و خانواده صداوسیما برگزار شده بود که معمولاً کمتر اقدام به برگزاری مراسم می‌کنند و یا حداقل کمتر فعالیت‌هایشان رسانه‌ای می‌شود و بیشتر واکنشی به اتفاقات سازمانی بوده است که یک بار آن نسبت به حضور زنانی با روبنده در یکی از برنامه‌های تلویزیون و یک بار هم نسبت به دیالوگ احسان علیخانی در برنامه «ماه عسل» که گفته بود «شوهر نیست» از طرف پروین سلیحی مدیر امور بانوان تذکر دریافت کرده بود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید