جزئیات گران ترین آپارتمان های لوکس تهران

آپارتمان‌های لوکس ‌متراژ با مساحت بیش از 150 مترمربع عمدتا در مناطق یک، دو و سه تهران در زمره گران‌ترین آپارتمان‌های شهر به‌شمار می‌روند و عموما در بازه قیمتی 2 تا 5 میلیارد تومان معامله می‌شوند.
جزئیات گران ترین آپارتمان های لوکس تهران

به گزارش صنعت نویس، بررسی سامانه اطلاعات بازار املاک ایران جزئیات گران‌ترین معاملات آپارتمان مسکونی در هفته نخست مرداد ماه را مشخص می‌کند. بر این اساس طی چند روز اخیر دو معامله بیش از چهار میلیارد تومانی در تهران صورت گرفت که یکی از آنها مربوط به واحد مسکونی 293 مترمربعی فول امکانات و سه ساله واقع در خیابان دربند تهران بود که به قیمت تقریبی مترمربعی 17 میلیون تومان (با لحاظ تخفیف 90 تومانی روی بهای هر مترمربع) فروخته شد.

رتبه دوم آپارتمان‌های گران تهران طی هفته اخیر از آن واحد مسکونی لوکس و 290 مترمربعی واقع در نیاوران، کوهستان شد که مترمربعی 15 میلیون و 300 هزار تومان فروخته و بهای کل واحد چهار میلیارد و 450 میلیون تومان ثبت شد.

البته نگاهی به فایل‌های موجود در بازار املاک لوکس حاکی از آن است که آپارتمان‌های بسیار گران‌تری در تهران فایل شده که در صف انتظار فروش قرار دارند. به‌عنوان مثال آپارتمان نوساز 220 مترمربعی در زعفرانیه، آصف به قیمت مترمربعی 23 میلیون تومان فایل شده و قیمت کل آن پنج میلیارد و 60 میلیون تومان پیشنهاد شده است. قیمت پیشنهادی آپارتمان 300 مترمربعی دیگری در گروه نوسازها در خیابان ولنجک، 6 میلیارد و 300 میلیون تومان است.

منبع:دنیای اقتصاد

افزودن نظر جدید