جزئیات شناور شدن ساعت کاری کارمندان در مهرماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شناور شدن ساعت کاری کارمندان در دو هفته آغازین مهرماه به منظور روان‌سازی و مدیریت حجم ترافیک خبر داد.

به گزارش صنعت نویس، محمدرضا مهماندار درباره تدابیر پلیس برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های قبل پلیس برای بازگشایی مدارس در آماده‌باش خواهد بود و در همین راستا اقداماتی را نیز انجام خواهد داد که مشروح آن اعلام شده است.

وی افزود: اما امسال در دو هفته ابتدایی مهرماه با مصوبه شورای ترافیک استان تهران ساعات آغاز کار کارمندان شناور شده و بین ساعات ۷ تا ۸:۳۰ شناور شده است.

وی با تاکید بر اینکه این تغییر ساعت تنها مربوط به دو هفته ابتدایی مهرماه است، گفت: در مورد برخی از موارد استثنا نیز موارد به کارمندان اطلاع داده شده و مشاغلی همچون کارمندان بانک‌ها و دستگاه‌های خدماتی برابر ضوابط موجود فعالیت خواهند کرد.

وی همچنین درباره ممنوعیت تردد وانت‌بارها و کامیونت‌های حمل کالا در سطح تهران نیز گفت: همان طور که پیش از این نیز اطلاع‌رسانی شده بود از ساعت ۶ الی ۹ صبح این وسایل حق تردد در سطح معابر شهر تهران را ندارند و در صورت رویت پلیس حتما جریمه خواهند شد.

مهماندار درباره برگزاری جشن شکوفه‌ها که فردا برگزار خواهد شد نیز گفت: همکاران من در پلیس راهور برای برگزاری این مراسم نیز آماده بوده و در اطراف مدارس به ویژه مدارسی که در حاشیه معابر و خیابان‌های اصلی واقع شده‌اند، مستقر خواهند شد.

مهماندار از والدین خواست که برای حضور در این مراسم خودروی خود را در محل‌های مجاز پارک کرده یا از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند چرا که توقف دوبل و توقف در مسیرهایی که سبب اخلال در ترافیک شود، تخلف بوده و ماموران پلیس ناچار به برخورد با آن هستند.

 

منبع:ایسنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید